menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Igor Strawinsky Igor Strawinsky - 24-09-2021 om 03:56
👍0
Verdomme te laat??

Reactie op: 

Leen Leen - 23-09-2021 om 21:20
👍+3
Ik geloof nog altijd dat het niet te laat is. Mocht het volgende deel toch slecht eindigen, dan kom ik persoonlijk naar Nederland gereden om je n mep te geven...

Reactie op: 

Respect Respect - 23-09-2021 om 21:11
👍0
Ik was vorige keer iets te voortvarend met te spreken over Louise die plots in Engeland was maar toch kwam mijn wens uit.
Jammer dat Danny zoveel tijd nodig had om te beseffen dat hij verliefd op haar is.

Gaat hij na dit gebaar van Freek en het ja knikken van Louis afhaken of heeft hij het lef om haar zijn liefde te verklaren?

Wordt weer spannend uitkijken naar het vervolg

Reactie op: 

Cees Desert Devil Cees Desert Devil - 23-09-2021 om 19:43
👍0
Oeps, en nu. Er toch maar op af?? Word vervolgt. Danny mooi geschreven, spannend. Dikke 10.

Reactie op: 

Kristof Kristof - 23-09-2021 om 17:45
👍0
Danny man wat een verhaal alweer . Wat een rollercoaster van emoties . Jezus man dit raakte mij echt . Arme Danny . Net te laat .

Reactie op: 

Jan Aka MrGolf Jan Aka MrGolf - 23-09-2021 om 16:41
👍0
Geweldig verhaal weer Danny. Ben nu wel zeer nieuwsgierig naar het eind.

Reactie op: 

Leen Leen - 17-09-2021 om 23:52
👍+3
Jammer dat het zo moest verlopen en benieuwd naar het vervolg ( over een jaar of zo ;-) )

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 17-09-2021 om 00:10
👍0
Twee soorten mensen.

Degenen die Danny niet kennen en hun mening al klaar hebben, wat er ook gebeurt.

En de mensen die Danny wel kennen en weten dat er iets niet klopt. Die de waarheid vragen en die met hem meeleven.

Deze laatste groep zijn de mensen die de hoofdrollen krijgen in jouw verhalen: de echte vrienden.
Weer een heerlijk verhaal, danny!

Reactie op: 

Jan Aka MrGolf Jan Aka MrGolf - 16-09-2021 om 22:57
👍0
Weer een geweldig verhaal met een verwachte wending. Fijn dat hij zijn leven weer op rit krijgt en toch weer op een school mag werken.
Ik had al verwacht dat hij haar daar tegen zou komen, maar ik weet het natuurlijk nog niet zeker. Ik laat me verrassen en wacht met smart op je volgende verhalen.
Geweldig geschreven weer, je neemt de lezer echt mee in het verhaal. Top.

Reactie op: 

Jan11027 Jan11027 - 16-09-2021 om 22:48
👍0
Wat een vervelend einde, nu moet 't vervolg wel snel komen!
Hoop ik!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 762  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net