Respect - 16-09-2021 om 22:03
Dit was de beste oplossing die Danny kon nemen,weg uit Nederland en dan nog over het Kanaal waar hij veel minder kans kreeg om nog aan dit nare voorval herinnerd te worden,tenzij Louise blijkbaar na 5 jaar toevallig in hetzelfde eethuis komt.
Benieuwd hoe die ontmoeting gaat verlopen en wat de toekomst voor hen in petto heeft.
Reactie op:
Scary-Hary - 15-09-2021 om 13:24
Prachtig alweer Danny, maar wachten tot volgend jaar...daar doe je ons geen plezier mee 🤣🤣🤣
Kan niet wachten op het vervolg, een zenuwachtige Anna is weer eens wat anders...en de kaarten waren op dus mag Anna een move maken.
Harry
Reactie op:
Dannyboy - 15-09-2021 om 09:22
Woow, wat een heleboel reacties!
Ik zat te denken of de volgende deel ergens volgende jaar komt. Even spanning ppbouwen. Geen slecht idee toch?😜😜
Thanks voor mooie woorden:)
Reactie op:
Bilbo1960 - 15-09-2021 om 08:58
Hopelijk hoeven we niet te lang op het vervolg te wachten.
de zin "Danny, ik wil je wat vragen..."is een behoorlijke clifhanger
Reactie op:
Igor Strawinsky - 15-09-2021 om 06:42
Euhm...potverdorie was het verhaal net zo lekker op dreef Is het ineens euhm... Tja weer met spanning wachten op het volgende deel!! Nou Danny complimenten voor je verhalen we genieten er met volle teugen van!!
Gr. Ron
Reactie op:
Ronnie - 15-09-2021 om 00:52
Dit blijft een topserie. Wat gaat er nu weer gebeuren? Heeft Anna het geld vergokt? Blijkt Lotte ineens de verloren zus van Danny te zijn en wanneer adopteren ze een kat? Ik kan nu al niet wachten op de volgende aflevering
Reactie op:
Oelewapper - 15-09-2021 om 00:15
Danny, rotzak! 😁
Eerst ons een megapositief verhaal voorschotelen en dan zo’n einde!
Ik heb een heel sterk vermoeden over wat Anna zal vragen. Ik ga het plezier niet vergallen, maar als het is wat ik denk, dan is dit een schitterende vondst!
Reactie op:
Bart10932 - 14-09-2021 om 23:59
Weer een schitterende aflevering! Met een spannende cliffhanger waarvan ik hoop dat het wordt wat ik in gedachten heb. Wederom een dikke 10.
Reactie op:
Piet10930 - 14-09-2021 om 23:42
En beste Danny een verhaal eindelijk eens een keer zonder seks wat ook een prestatie is, maar dat de Danny in het verhaal zo genereus is heel mooi en moeten we nu 8 weken wachten eer we te weten komen wat een zenuwachtige Anna wil vragen aan Danny... maar wel zeer mooi geschreven.
Reactie op:
Dan - 14-09-2021 om 21:59
Owhh damnnnn. Een cliffhanger van jewelste.
Maar wederom een topverhaal. Zou mooi staan in een epub!
Reactie op: