menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Dannyboy Dannyboy - 10-09-2021 om 08:28
👍0
Oelewapper, De vijf delen zijn al klaar hoor. het hele verhaal is al af :) ze komen elke week :) nog drie dus :)

En thanks voor complimenten :)

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 10-09-2021 om 06:56
👍0
Ben je zeker dat je hier maar een paar delen van wil schrijven? Ik vind deze reeks fantastisch!
Vanaf de eerste zin werd ik meegesleurd in het Danny-dilemma. De rol van Simone als katalysator is fantastisch. Of is ze de advocaat van de duivel? Ik houd het op een goede vriendin.

En, oooh, dat einde. Laat ons alsjeblieft niet te lang wachten op deel 3.

Reactie op: 

Respect Respect - 09-09-2021 om 21:39
👍0
Je zult maar een knappe jonge leraar zijn in een klas met puberende meisjes die stapel verliefd op je zijn.Anderzijds telt dit ook voor een knappe jonge lerares in een klas met puberende jongens.
Dan moet je sterk in je schoenen staan om niet te bezwijken onder de druk.
Danny moest hier verschillende keuzes maken
Louise ongelukkig laten verder leven of ze toch kussen met gevaar voor zijn baan en carrière,nu het uitkwam en gezien de thuis situatie van Louise kan hij niet anders dan toegeven dat hij haar gedwongen had hem te kussen.
Wat de gevolgen zullen zijn,hij kan op de onvoorwaardelijke steun van zijn vader en Simone rekenen.

Kijk al uit naar het vervolg van de nieuwe super reeks van de lieve Dannyboy

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 05-09-2021 om 23:32
👍+2
Hahaha, jij ook al, Kristof?

Ik ben blij dat je dit verhaal mooi vond. Ik vond het ook heel mooi. Het heeft mij ruim 6 weken gekost om deze verhaal te schrijven. Maar een vervolg zit er voorlopig niet in. Ik ben momenteel bezig met beeldschone huisgenote en een nieuwe serie. Die komt na de serie 'liefde maakt je gek'. Deze nieuwe serie zal meer gericht op seks. Dat is ook de bedoeling van deze site.

Dannyboy

Reactie op: 

Kristof Kristof - 05-09-2021 om 17:14
👍+1
Oh my God Danny . Dit verhaal heeft mij compleet omver geblazen . Ik heb deze parel gevonden via reacties van lezers op je andere verhalen . De mensen vragen , smeken zelfs bijna , om een vervolg hierop . En ik moet mij hierbij aansluiten Danny . Alsjeblieft Danny dit verhaal is adembenemend ontroerend mooi . En het einde smeekt gewoon om een vervolg . Dus Danny zet dat ondeugende geniale brein van je maar weer aan het werk en verwen ons met een vervolg op deze literaire parel . Please

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 04-09-2021 om 20:23
👍0
Dank voor jullie complimenten. De volgende deel komt volgende week online.

@Respect, scherp gezien. Maar ach, we lezen dit foutje wel eroverheen :)

@kay, Ik heb al aantal verzoeken gehad voor een vervolg van mijn verhaal "wonderland' gekregen. Ik twijfel enorm of ik ga doen. Ik ben bang dat ik daardoor de mooie verhaal gaat verpesten. Ik denk dat ik nooit een vervolg gaat schrijven. Maar zeg nooit nooit. Ik weet het nog steeds niet. Dus voorlopig komt er geen (0f nooit) vervolg. Maar als ik extreem veel verzoeken krijgt, zal ik toch misschien erover nadenken.
Mijn mening vind ik dat er geen vervolg moet komen. Het einde vind ik gewoon perfect voor dit verhaal. Maar voor de lezers snap ik heel goed dat ze verder willen lezen. Maar dat kun je zelf fantaseren in je hoofd. Als schrijver vind ik dit einde gewoon perfect.

Dannyboy

Reactie op: 

Leen Leen - 04-09-2021 om 08:47
👍+3
Prachtig geschreven! Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar Louise... Het lijkt me best een intrigerende meid.

Reactie op: 

Miss71 Miss71 - 04-09-2021 om 00:29
👍0
Top geschreven! Ik baalde dat deel 1 was afgelopen terwijl het eigenlijk best een lang verhaal is.
Graag snel door naar deel 2!
Liefs Marieke

Reactie op: 

Respect Respect - 03-09-2021 om 22:30
👍0
Een heel leuk begin van een hopelijk net zo een pracht reeks als Een Beeldschone huisgenote.

Een kleine opmerking:er zijn 3 leerlingen van de 30 te laat,je bekijkt de klas en telt achttien jongens en twaalf meisjes,samen zijn er dat 33.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 03-09-2021 om 19:22
👍0
Danny, wat een schitterend verhaal. Het is totaal anders dan je huisgenote-reeks. Maar ook dit is geweldig! Het boeide me van in het begin.
Je creëert levensechte personages met een duidelijk karakter. De wisselwerking tussen alle personages is heel realistisch.

Dit verhaal kan nog alle richtingen uit. In mijn hoofd komen al verschillende scenario’s tot leven. Ik ben nieuwsgierig om te weten welke kant je ermee uitgaat. Dat het weer prachtig verteld zal zijn, is een zekerheid!

Een 10!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 641  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net