Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Respect - 24-07-2021 om 21:57
Net zoals Zazie ben ik door Mandy in de ban van je verhalen geraakt en geniet nog iedere keer van wat je ons laat beleven.
Prachtig zoveel fantasie en het dan nog heel mooi kunnen beschrijven.
Ben benieuwd hoe Anna jou gaat vragen om te neuken en rekening te houden met Lotte haar gevoelens
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Zazie - 24-07-2021 om 21:36
Lieve Danny.
Warmte, emotie, romantiek...Erotiek. Seks...
Verrassende wendingen, het zit er allemaal in.
Ik ben, of was, niet zo van de lang uitgesponnen verhalen,
Tot jouw beeldschone huisgenote in beeld kwam.
Je hebt me... nog steeds...!
X. Zazie
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Piet10930 - 24-07-2021 om 15:34
Danny weer een mooi intiem verhaal, met vele warme oprechte emoties tussen Danny en Mandy...en komt het toch van een vrijage tussen Danny en de roodborstje Anna...Ben benieuwd
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Kristof - 24-07-2021 om 15:13
Omg Danny wat een fantastische verhalen schrijf jij telkens weer man . Het is iedere keer weer genieten en een rollercoaster aan emoties . Ik lees je verhalen met een lach en een traan . Blijf alsjeblieft doorgaan man .
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Oelewapper - 24-07-2021 om 14:26
Weer een mooi verhaal vol romantiek en erotiek. Even terug naar de basis: Mandy en Danny. Het ideale koppel.
Twee verrassingen: een nieuw kaartje en een vooruitblik naar de toekomst (hopelijk volgend verhaal al). Net als Mandy ben ik razend benieuwd hoe Danny het zal aanpakken met Anna.
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Leen - 20-07-2021 om 15:46
Ik weet dat het verhaal fantasie is, daarom ook dat ik me afvroeg in hoeverre de ziekte beschreven in het verhaal overeenkwam met wat je zelf momenteel doormaakt.
Medelijden heb je inderdaad niet nodig, een (virtuele) knuffel geef ik je met veel plezier.
xxx
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 36 (Romantisch)
Miriam34 - 18-07-2021 om 14:50
Hallo Danny,
Wat een nare ziekte. Maar wat mooi beschreven ook wat er aan het zicht verminderd is. Dit geeft de lezer een duidelijk beeld wat er mis is bij het syndroom van Usher.
De volleybalwedstrijd is helaas verkeerd afgelopen voor Mandy, die de komende periode wat hulp nodig heeft, maar het team is mooi kampioen geworden.
Het was weer een leuk deel om te lezen, een dikke 10 voor jou!
Groetjes, Miriam
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 36 (Romantisch)
Dannyboy - 18-07-2021 om 14:17
Het is soms vermoeiend en frustrerend. Daarom denk ik dat ik nooit de liefde ga vinden. Maar eigenlijk moet ik nooit nooit zeggen, hehe. Je weet nooit wat er zal gebeuren. Maar ik kan ermee leven dat ik misschien heel leven single blijft. Ik accepteer het gewoon. Ik kan tegenwoordig makkelijk alleen zijn omdat ik gewend bent. Dus meer tijd voor schrijven.😜
@rest, bedankt voor jullie mooie woorden! De komende delen zullen wel interessant worden. :)
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 36 (Romantisch)