Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Piet10930 - 31-07-2021 om 12:27
Opnieuw weer een mooi verhaal, een Mandy haar gedrag hadden we nooit verwacht . Maar je bracht alles weer tot zijn perspectief, vrienden zijn er om geholpen te worden, op eender welke manier , het geloof in vriendschap, liefde en tederheid Danny zijn je basisprincipes om telkens een mooi deel aan dit verhaal te breien. Een geweldige warme personages waar alles aan bod komt tot het onverwachte toe. Hoop op nog vele delen van verhaal, ben enorme fan van jou Danny !
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 38 (Romantisch)
Oelewapper - 31-07-2021 om 09:20
Je deed het weer!
Een verhaal waar alles inzit: liefde, vriendschap, tederheid, een zwart kaartje, seks, opwinding...
Weer genoten!
Heeeel benieuwd wat je met de onderdanigheid zal doen!
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 38 (Romantisch)
Popko Helmus - 29-07-2021 om 03:26
bedank voor het verhaal ik heb het helemaal gelezen het verhaal zit goed in mekaar ik heb er van genoten ik hoop dat er meer delen komen
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Kas41 - 26-07-2021 om 12:46
Wat een topreeks Danny!
Ik vind het ook leuk dat je niet de makkelijkste route neemt naar bepaalde dingen (zoals een trio met Anna, dat had al lang gebeurd kunnen zijn) maar er later via een andere weg toch bij uit komt, waardoor het des te meer de moeite van het wachten waard is.
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Dannyboy - 25-07-2021 om 09:09
Heel erg bedankt voor jullie mooie woorden. ik ben blij dat jullie mijn verhalen leuk vinden.
ik vind zelf ook keileuk om verhaal te schrijven. Er komen zeker genoeg delen.
@Zazie, haha, ik ben juist gek op lange verhalen. ik hou niet zo van korte verhalen, want ik haat einde, hihi. Maarja, alles komt toch een einde aan. Ik ben benieuwd hoelang je volhoudt met mijn verhalen. er komen zeker genoeg delen. ik heb grote plannen. :)
Dannyboy
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Dannyboy - 25-07-2021 om 09:05
Beste Ron,
Wat erg wat je overkomt. Ik wnes je veel sterkte.
ik ben blij dat je geniet van mijn verhalen:) dat doet mij deugd.
Dannyboy
Reactie op: Danny's Wonderland (Familie)
Igor Strawinsky - 25-07-2021 om 04:29
Toen ik je verhaal las kwam het bij mij langzaam naar boven, ik had dit verhaal al een keer gelezen maar ben blij het nog een gelezen te hebben. Het is namelijk zo dat ik een hersenbloeding heb gehad in januari 2019 en mijn korte termijn geheugen daarna is slecht ik moet dingen opschrijven anders vervaagt de herrinering, afspraken maken moet ik doen in de agenda van mijn telefoon. Doe ik dat niet dan ben ik het kwijt.
Maar zo ook jou verhaal het is blijven hangen en heb er van ff genoten dus een zeer welverdiende 10 en deze reactie. Nogmaals dank hiervoor.
Gr. Ron
Reactie op: Danny's Wonderland (Familie)
Marcel12259 - 25-07-2021 om 00:51
Hallo Danny,
Er moet toch even iets van mijn hart…. Ik heb een probleem met je verhalen…….
ZE ZIJN TE SNEL VOORBIJ!!!
Sorry als ik je heb laten schrikken met mijn eerste zin… Dit hele verhaal, vanaf deel 1 tot hopelijk nog 50 delen is echt geweldig. Het zuigt je echt naar binnen… ik hoop in mijn leven ooit ook een Mandy tegen te mogen komen.
Ik heb het al bij andere delen geschreven en doe het nu alweer…. Ga zo door.
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)
Miriam34 - 24-07-2021 om 21:58
Hallo Danny,
Met recht een fantastisch verhaal, met enorm veel romantiek. Het is een verhaal waar ik enorm van heb genoten.
Ook het deel midden in het bos bij het meertje is prachtig beschreven en past perfect in dit verhaal. Romantisch en mooi beschreven qua sex.
Ga zo door.
Gr. Miriam
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 37 (Romantisch)