Dannyboy - 11-04-2021 om 19:42
Beste lezers.
ik snap het heel goed dat het best lang duurt voordat een nieuwe deel komt.
Maar een lange deel schrijven is niet zo gedaan hoor. mijn delen zijn vaak 'zeer lang.'
maar ik geef toe dat ik een voorsprong heb. Maar ik ben afhankelijk van nakijkers.
ik ga ze niet dwingen om sneller te doen. ze doen al zo veel voor me en ze hebben ook zelf een leven.
en bij sommige delen moeten ze veel fouten verbeteren. Ik ben eenmaal slecht in zinsopbouw en spelling.
Maar het kan alleen sneller als ik meer nakijkers hebt zodat ik de delen kan verdelen.
ken je iemand die er bereid is om mij te helpen? dan kun je mij mailen :)
of ik langzaam vind. Niet echt, ik heb geen last van. alleen baal ik wel van dat ik afhankelijk ben met nakijkers.
ik wou dat ik zelf kon. en zelf beslissen wanneer ik een deel plaatst. Maar heb geen keus :)
Dannyboy
Reactie op: Een Beeldschone Huisgenote - 29 (Romantisch)