menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door G. Tonner

G. Tonner

G. Tonner - 29-11-2022 om 08:43

@LieveLoesje - Het lijntje gaat nog heel anders lopen. En ik wil hier best mijn centrale gedachte formuleren...
Ieder mag zijn zoals zij of hij is. Daarvoor moet je elkaar wel leren 'lezen', Dat is wat ieder hier doet: de balans vinden tussen het ambacht van de lust en liefdevolle toewijding. Al is er in deze stormachtige beginfase nog niet veel balans.

Reactie op: Geen Fuck Te Beleven - 5 (Hetero)
👍+7
G. Tonner

G. Tonner - 28-11-2022 om 13:22

Dank voor alle bijval.
Oelewapper, ja een titel wijzigen 'tijdens de rit' kan natuurlijk niet. Maar hij blijft ironisch geldig, toch?
Stanzie: Helemaal mee eens over die jaloezie... dé drijfveer bij het schrijven van een verhaal als dit is dat ik ze graag zelf zo beleefd had willen hebben. In mijn schrijfproces spelen nachten een belangrijk rol: dan doordenk ik de scènes en krijg ik allerlei invallen. Maar soms beleef ik ze dan ook min of meer fysiek... kom ik toch nog aan mijn trekken... 😊
@Xaviera, nou, ik ben inmiddels voor mezelf bij aflevering 14, maar het verhaal wordt steeds complexer... ik heb de tijd echt nodig. Maar donderdag misschien...

Reactie op: Geen Fuck Te Beleven - 5 (Hetero)
👍+1
G. Tonner

G. Tonner - 22-11-2022 om 08:15

Ik moet hier even op Muck reageren.
Je hebt gelijk dat ik JE schreef, maar dat was toch niet mijn bedoeling. Ik had HAAR (= Babette) moeten schrijven.
Personages kunnen misschien best eigenschappen van hun schepper hebben, maar hier trapte ik toch in de klassieke fout om personage en verteller met elkaar te vereenzelvigen. Mijn excuses naar Loesje.

Reactie op: Afzender Onbekend - 7 (Hetero)
👍+19
G. Tonner

G. Tonner - 21-11-2022 om 17:25

Allemachtig wat superieur weer! Verhaaltechnisch lever je een briljante perspectiefwisseling vanuit jezelf: eerst voel je het van binnen, dan bekijk je het van buiten. Dan denk ik: jeetje, dat zou ik verzonnen willen hebben!
Maar wat je vooral weer doet is de spanning voor ons als lezers opdrijven. Je belast Babette met zoveel tekorten, zo komt ze niet aan de volgende stap toe... en die wil ik juist zo graag... ik spreek voor velen. Je verhaal staat nog maar net op de site en je bent al meer dan tweeduizend keer gelezen! We willen allemaal weten wie M is en dat hij je in ons lezersbijzijn neemt... Je verneukt ons toch niet, Loesje?! 😍

Reactie op: Afzender Onbekend - 7 (Hetero)
👍+32
G. Tonner

G. Tonner - 21-11-2022 om 08:32

Dank je Xaviera!
Je zult wel begrijpen dat deze serie ook mezelf veel genoegen gebracht heeft. 😊

Reactie op: Luus & Harko - 12 (Hetero)
👍+3
G. Tonner

G. Tonner - 10-11-2022 om 13:41

Fantastisch idee, echt zinnenprikkelend!
Maar je had wat mij betreft wel wat meer mogen inzoomen op die jongelui...

Tuttavia, Mille Grazie! 👍

Reactie op: Generazione Z - 5: Scopare Ancora Scopar... (Groepsseks)
👍+1
G. Tonner

G. Tonner - 09-11-2022 om 20:01

Prachtig bedacht! Ik had, eerlijk gezegd, wel graag wat zicht gekregen op individuele situaties van de deelnemers, maar goed dat was dus niet de opzet.
Voor de rest: chapeau!

Reactie op: Generazione Z - 5: Scopare Ancora Scopar... (Groepsseks)
👍+1
G. Tonner

G. Tonner - 09-11-2022 om 00:03

Bijzonder hoor... Ik kwam min of meer toevallig op jouw profiel terecht en las het sprookje over het gelaarsde Katje. Heel origineel gedaan en mooi uitgewerkt, maar - eerlijk gezegd - veel te zoet naar mijn smaak.
Nou vooruit naar Milky Way... en dat is andere koek gebleken. Geinig, veel verrassender en pikkiger ;-) Het enige kritische commentaar dat ik erop zou willen geven, is dat het wat gedetailleerder uitgewerkt had mogen worden. Hier had ik meer van gelust!
Als dit wat zuinigjes klinkt, dan dit: ik heb je wel een tien gegeven. En ik wil dat graag nog vaker doen. Dus ik ga je oeuvre verder verkennen. Ik hou je wel op de hoogte...
Lieve groeten, Gerrit Tonner

Reactie op: Milky Way: Sprookje 11.2 (Hetero)
👍+1
G. Tonner

G. Tonner - 07-11-2022 om 14:06

Liefde maakt alles mooier, ook de lust. Ongeacht wat voor liefde, broederliefde bijvoorbeeld.

Reactie op: Vuole Anche Sorella — Zusje Wil Ook (Familie)
👍+2
G. Tonner

G. Tonner - 07-11-2022 om 13:47

Wat een baan hebben jullie, jij en Nienke (en de camaralui natuurlijk). Gaan we die ook nog in seksbedrijf zien?

Reactie op: Generazione Z - 4: Prepararsi Per Il Ses... (Tiener)
👍+1
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 650  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net