menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Willem20277
Willem20277 Willem20277 - 11-02-2024 om 13:58
👍+8
Dank voor je mooie brief, dank dat je weer geschreven hebt, ik had er nood aan!
Groet van mij,
Willem

Reactie op: 
Brief Aan Zoë (Overspel)

Willem20277 Willem20277 - 02-02-2024 om 07:59
👍+3
Top! Geil verhaal, op naar deel 2 !

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 29-01-2024 om 23:39
👍0
Beste Tina(r)
Wat ben je een heerlijk schrijftalent!
Dank voor jouw inspanningen!
Liefs Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 27-01-2024 om 13:12
👍+5
Beste Floor,
Wat een fantastisch verhaal, ik ben zwaar onder de indruk van jouw schrijftalent!
Hier moet je wat mee doen, wat meer mee doen!
Heel goed, je neemt de lezer mee de slaapkamer in, het is fantastisch!
Ik ga ja andere verhalen ook lezen, je hebt er een fan bij!
Dank en groet van mij,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 13-01-2024 om 00:38
👍+9
Mooi, heel mooi, herkenbare onzekerheid.
Met veel gevoel geschreven!
Dank!

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 10-01-2024 om 00:39
👍+2
Lieve Nicky, de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Het was lang wachten; je hebt heel 2023 overgeslagen, maar mijn wachten is beloond.
O, wat heb ik je prachtige volzinnen gemist, de verfijning van ‘t erotisch gevoel, de magie van jouw verhaal…
Nu was je er weer en je nam me bijna mee naar de slaapkamer, het was bijna of ik stond te kijken in de deuropening.
Gedragen wed ik door de tekst, de tekst die geen detail oversloeg…
Vanavond om 12.00 uur stond je verhaal online, een waar hoogtepunt in de tijd na een ongeschreven jaar.
Dank!
Jouw fan, groet van mij,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 07-01-2024 om 13:49
👍+2
Beste Jefferson,
Je bent een geboren schrijver en verteller!
Dank voor dit prachtige verhaal.
Groet van mij,
Willem


Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 01-01-2024 om 02:34
👍+2
Bijzonder, héél bijzonder!
Niet mooi of lief, niet eerlijk en zeker niet ongevaarlijk…
Maar wel heel bijzonder, bijzonder goed geschreven!
Dank daarvoor
Groet en kus,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 31-12-2023 om 01:36
👍0
Lieve Annemiek,
Wat een prachtig geschreven verhalenreeks!
Van enige preutsheid is hier beslist geen sprake…
Ik heb genoten van je verhalen en ik ben blij dat ik als eerste mag reageren op je verhaal.
In de toekomst ga ik meer van je lezen en eigenlijk ben ik gewoon blij met je!
Rest het me om jou een fijne jaarwisseling te wensen.
Dank voor alles!
Groet en kus,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 30-12-2023 om 13:52
👍+1
Jefferson,
Wat prachtig geschreven!
Ik was blij vandaag om weer een nieuwe aflevering van je te kunnen lezen.
Je hebt talent, héél veel talent.
Dank voor deze Ameland beleving, het voelde als vakantie;
Jouw verhaal samen met mijn eigen verzonnen beelden…
Dank daarvoor,
Groet van mij,
Willem


Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 303  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net