Willem20277 - 29-12-2023 om 01:34
Hallo Aadje,
Proficiat met je honderdste verhaal!
Hoe je het allemaal flikt weet ik niet maar het is zeer de moeite waard !
Dank!
Groet van mij,
Willem
Reactie op:
Willem20277 - 29-12-2023 om 00:10
Dag Nicky,
Dank voor al je mooie verhalen, eigenlijk vind ik je super goed!
Maar het is al ruim een jaar geleden dat je hier geschreven hebt.
Wil je, in ruil voor mijn oprechte dank hier nog is een verhaal achter laten?
Ik wens je een fijne jaarwisseling en geluk voor de tijd die komen gaat…
Groet van mij,
Willem
Reactie op:
Willem20277 - 26-12-2023 om 01:10
Lieve Stanzie,
Schoorvoetend beken ik je fan te zijn.
Je schrijft prachtig en je verhalen zijn super geil.
Maar dat is misschien wel wat we hier allemaal verwachten…
Ik waardeer je omdat je nooit vernederd en omdat genegenheid en liefde altijd een boventoon voeren.
Als ik jouw verhalen lees merk ik dat de hormonen jou zeker niet met rust laten,
maar bovenal ervaar ik de goedheid van jouw hart!
Groet van mij, knuffel en warme kus…
Willem
Reactie op:
Willem20277 - 25-12-2023 om 17:28
Je hebt dit vast allemaal vooraf overlegd met jouw vrouw, die daar natuurlijk alle begrip voor had en hier voor honderd procent mee instemde…
Verder prachtig geschreven!
Reactie op:
Willem20277 - 23-12-2023 om 22:55
Beste Redelmotje,
Het was zaterdag avond, verveeld zat ik op de bank, niets te doen en niets op de t.v.
Dan maar even op m’n iPad op zoek naar iets leuks…
Plotseling stuit ik op jouw verhaal en begin te lezen.
Rode oortjes, koude koffie en een bult in mijn broek.
Fantastisch! Wat een genot, ik ben blij met je!
Mijn kerstwens is dan je nog veel zult schrijven en ik nog veel van je mag lezen.
En ik hoop in het nieuwe jaar nog vaak op verhaal te mogen komen.
Groet en kus van een dankbare lezer.
Reactie op:
Willem20277 - 08-12-2023 om 16:13
Dank voor je prachtige verhaal!
Je hebt een groot schrijftalent, ik heb enorm genoten!
Je bent uitzonderlijk…
Reactie op: