menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Willem20277
Willem20277 Willem20277 - 28-07-2024 om 17:19
👍+2
Hallo Nicky,
Blij weer iets van je te lezen, je bent één van mijn favorieten.
Een heel realistisch verhaal, de werkelijkheid zonder enige opsmuk, zo gaat het in het leven, dit is het leven.
Jij hebt het vermogen om zo te schrijven dat je het voor je ziet gebeuren, dit verhaal is in zekere zin dan ook heel herkenbaar.
Ik ben blij dat je de “pen” weer hebt opgepakt en hoop nog veel van je te lezen!
Eigenlijk zou ik je willen bedanken, bedanken met een kus…
Gaat dit verhaal nog verder? Het zou heel goed kunnen, ik laat me verrassen….
Groet van mij,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 27-06-2024 om 12:22
👍0
Matig verhaal, meer een derderangs sexsprookje…
De serie over de vriendengroep was vele malen beter!
Maar het is pas de derde aflevering,misschien wordt het nog wat?
Dit houd ik overigens geen 107 afleveringen vol.
Groet,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 24-06-2024 om 09:03
👍+4
Beste Jefferson,
Het was een prachtig en goed geschreven verhaal!
Je hebt talent!
Dank voor 107 mooie leesmomenten en het mooie einde aan de serie.
Kortom dank!
Groet,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 26-05-2024 om 20:46
👍+3
Knap geschreven met een verrassende wending!

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 17-04-2024 om 12:10
👍+4
Tja… een verhaal, het gaat alle kanten op, boeiend en knap geschreven…
Wat ik nog interessanter vind is de schrijver zelf: wie is hij? Kennelijk tóch een geobsedeerd schrijver.
Wat deelt hij met zijn omgeving en wat niet? Hoe eerlijk is hij zelf en zijn er mensen die hem volledig kennen?
Zo kan je interesse veranderen: daar waar ik eerst geïnteresseerd was in de creatie ben ik nu vooral geïnteresseerd in de creator zelf! En… in hoeverre kunnen we de creator leren kennen door zijn creaties te lezen? Kortom: wie is in hemelsnaam die man, de grote onbekende, die zich Jefferson noemt?
Groet van mij,
Willem


Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 09-04-2024 om 12:22
👍+2
Een bijzonder verhaal, 25 afleveringen, 25 keer plezier en 25 maal dank!
Groet van mij,
Willem

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 04-04-2024 om 00:42
👍+6
Beste Jefferson,
Ik ben onder de indruk van je verhalen, iedere keer weer…
Maar nu schrik ik toch echt een beetje; niemand die het weet dat je schrijft en dat doe je dan ook nog stiekem onder werktijd?
Als je niet aan het schrijven bent dekt je natuurlijk veel na over de lijn van het verhaal, voor jou ook geen eenvoudige zaak.
Ik denk dat het geheel je meer in beslag neemt dat dat je misschien wel wilt toe geven.
Al met al denk ik dat dit een behoorlijke obsessie voor je is geworden.
Misschien beter om helemaal te stoppen? Of is dit te moeilijk voor je? En wat vind jouw partner hiervan?
Met mijn bescheiden mensenkennis signaleer ik hier eigenlijk heel dwangmatig gedrag; een tijdbom die op springen staat.
Misschien is jouw omgeving je smoesjes al wel beu en vraagt iedereen zich onderhand al af wat er precies aan de hand is.
Zo’n probleem heeft natuurlijk ook onderliggende oorzaken waaraan gewerkt moet worden, misschien is het goed om hulp te zoeken. Groet van mij, Willem



Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 27-03-2024 om 00:32
👍+8
Beste Jefferson,
Wij kunnen van alles vinden maar het is jouw verhaal!
In jouw brein worden de personages geboren, ontstaan situaties en vindt de sex plaats.
Jij maakt ons deelgenoot van jouw schrijfsels, waar voor dank!
Wij vinden er misschien wel is wat van maar jij bent dé verteller, de verteller die verhaalt…
Ik wíl geen inspraak want dan word ik de lezer die dicteer en dat is een rol die de lezer niet past…
Stel je voor, zo meteen moeten we nog stemmen over welke kant jou verhaal op gaat.
Dus kortom Jefferson: ik laat het aan jouw brein ontspringen en maak een vreugde sprongetje bij ieder nieuw verhaal…
Soms reageer ik en heb ik weer een meninkje, maar neem slechts mijn complimenten serieus!

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 26-03-2024 om 00:25
👍+2
Het verhaal had iets moois; een vrije manier van denken, rekening houdend met emoties van de ander en vooral liefdevol.
Kortom een mooi hoogstandje van polyamorie
Nu wordt het plat en ordinair; het verhaal degradeert; hij een cuckold en zij een misschien wel een queen of spades hotwife.
Zo’n prachtige serie had eigenlijk moeten stoppen op het hoogtepunt en het verhaal is eigenlijk slachtoffer geworden van het eigen succes.
Gezien de gemiddeld lagere beoordeling ben ik kennelijk niet de enige die dit vind.
Een nieuwe lente, een nieuw begin, tijd voor een nieuw verhaal…..
Desalniettemin dank voor een overwegend prachtige verhalenreeks!

Reactie op: 

Willem20277 Willem20277 - 11-03-2024 om 12:32
👍+6
Beste Jefferson,
Ik wil je bedanken voor 53 prachtige afleveringen van dit verhaal.
Ik heb er veel plezier aan beleefd.
Ik zie uit naar een nieuw verhaal maar wens je natuurlijk ook even je welverdiende rust na deze eindsprint.
Nogmaals dank voor alles!
Groet,
Willem

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 472  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net