menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties

Minnares Gezocht

Minnares Gezocht - 19-03-2026 om 19:28

Ook een lekker verhaal. Mooi zo'n trio- 😍tje.

Reactie op: Eerste Keer Een Vrouw, Eerste Keer Een T... (Hetero)
👍0
Minnares Gezocht

Minnares Gezocht - 19-03-2026 om 19:22

Mooi verhaal. Oudere mannen zijn goede minnaars. Dat je hem niet vaker hebt ontmoet 👍

Reactie op: Eerste Keer Een Oudere Man (Overspel)
👍0
De Zusjes

De Zusjes - 19-03-2026 om 19:14

lamg verhaal, mooi, en nu snap ik de spiegel enzo.

Reactie op: Niets Gebeurt Zonder Reden - 2 (Extreem)
👍0
Dilf Rob

Dilf Rob - 19-03-2026 om 19:00

Wow, wat een gruwelijk lekker verhaal. Misschien wel het beste dat ik hier ooit gelezen heb. Dank John!

Reactie op: De Avonturen Van Arthur En Laura - 1 (Tiener)
👍+2
Opa Fred

Opa Fred - 19-03-2026 om 18:59

Dit zijn echt heerlijke verhalen. Snel naar deel 2...een stal vol met hucows. 😛

Reactie op: Geen Weg Terug - 1 (Extreem)
👍+1
Frankie_sub

Frankie_sub - 19-03-2026 om 18:56

Er mist inderdaad een stuk over de supermarkt want dat komt mij ook niet bekend voor.
Nu er een jongen bij is gekomen is er ook wel ruimte voor een paar godinnen van de onderbouw want die moeten ook wel nieuwsgierig zijn geworden.

Reactie op: Het Slaapfeestje - 8: Nog Een Initiatie (Tiener)
👍+2
Simon1967

Simon1967 - 19-03-2026 om 18:46

Mis ik een stuk is dit het vervolg van Zus geneukt

Reactie op: Het Slaapfeestje - 8: Nog Een Initiatie (Tiener)
👍+1
Brechtje.S

Brechtje.S - 19-03-2026 om 18:35

"Kort en krachtig" valt hieronder al een paar keer te lezen en daar sluit ik me voor 100 procent bij aan. Ongelooflijk knap hoe je de 'sfeer' in de slaapkamer, en wat dat met Tess doet, in pakweg anderhalve alinea zo helder weet te schetsen. Knap staaltje schrijfwerk is dat... Van Tess lijkt het initiatief voor een nieuwe ontmoeting niet te zullen komen... Van Frank of Sabine dan maar? Iemand zal toch het eerste stapje richting een romantische ontknoping moeten zetten... Ik ben en blijf benieuwd.

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
👍+39
Hen3

Hen3 - 19-03-2026 om 17:48

Geweldig vervolg!

Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 29 (Romantisch)
👍+39
HenkG

HenkG - 19-03-2026 om 17:22

Als je nog een zakenpartner zoekt :) :)

Reactie op: On-Line Meeting (Hetero)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 563  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net