menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan G. Tonner
Jozef K. Jozef K. - 30-04-2024 om 11:48
👍+2
Van deze episode heb ik echt genoten. Het roept herinneringen op aan mijn toenmalige trio-relatie m/m/v onder studenten. Niet ver van die realiteit en heel mooi beschreven! 10.

Reactie op: 

Scary-Hary Scary-Hary - 09-03-2024 om 13:33
👍+1
Wat een leuk vervolg ?
Harry

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 05-03-2024 om 18:33
👍+2
Wel wel... De thuissituatie krijgt een verrassende zijsprong mee. Ik ben best benieuwd naar dat geklungel van de jongelui, dus laat het vervolg van de avond/ nacht maar snel komen

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 01-03-2024 om 12:34
👍+1
Hallo Xaviera,

Ja, aan het vervolg wordt gewerkt, maar er zijn twee obstakels:
1. Allerlei onvoorziene omstandigheden beperken mijn tijd.
2. Het verhaal vraagt meer 'context' dan ik had voorzien, waardoor er veel gepraat en afgetast wordt. Ik zoek nog mogelijkheden om er toch meer actieve seks in te verwerken. Maar ja, dat wil ik dus in een geloofwaardige context en die puzzel is lastig.
Maar ik ben al ver met aflevering 5. Nog even geduld...

Groeten, Gerrit Tonner

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 05-02-2024 om 07:36
👍+2
Ubbo doet geen tweede keer mee... Als daar maar geen problemen van gaan komen, want voor wat Rikst betreft lijkt mij het monogame tijdperk nu echt wel voorbij. Benieuwd of en hoe dit ooit nog gaat goedkomen.

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 04-02-2024 om 11:08
👍+3
Xaviera, bedankt. En ja hoor, het komt niet goed, het komt beter!

Tanne, ik ben benieuwd. Doe Nienke de groeten!

Reactie op: 

Tanne.Dali Tanne.Dali - 03-02-2024 om 17:47
👍+4
PS Gerrit, over porno gesproken, ik wil je geruststellen.
Mijn zusje Nienke vond net als jij dat ik het te bont maakte ?. Dat heb je soms met zusjes...
Ze heeft zo'n beetje overgenomen met geleide meditatie.
Groetjes, Tanne


Reactie op: 

Tanne.Dali Tanne.Dali - 03-02-2024 om 16:28
👍+3
Nou Gerrit, ze kunnen er wat van, daar in het Groninger land.
Tof wel dat je de porno er bij hebt gehaald, het helpt je om lekker uit te pakken! ?
Groetjes, Tanne

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 01-02-2024 om 01:13
👍+2
Dit lange inleidende deel is best heel erg onderhoudend en houdt grote beloften in. Mij heb je alvast overtuigd om jouw verhaal te volgen.

Reactie op: 

Tanne.Dali Tanne.Dali - 31-01-2024 om 17:01
👍+4
Hoi Gerrit. Ik las je reactie op Bulli 3, no problem, het zat er aan te komen ?
ik zoek nou eenmaal graag de randjes op. It's all fantasy.
Neemt niet weg dat het tof is dat je weer bent gaan schrijven. Een veelbelovend begin, ik zie uit naar de volgende delen!
Groetjes, Tanne

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 308  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net