Sabine18401 - 08-08-2024 om 03:40
Weer geweldig! Gauw verder!!
Weer n 10!)
Reactie op:
Bee - 07-08-2024 om 22:44
MS,
Wat een genot om te lezen weer. Heerlijk hoe het langzaam van een verhaal naar een klein boek aan het groeien is.
Er zijn weer zo veel zaadjes gepland voor vele mooie delen. Hoe gaat het verder met... kan ik wel xx keer zeggen. Heerlijk.
Dit was een fijne zomer avond lezen bedankt voor het schrijven.
gr Bee
Reactie op:
Daffie - 07-08-2024 om 19:53
Owww heerijk, wat een lust om zo weer even rustig in het zonnetje dit te lezen. Zo uitgewerkt de kleine details niets wordt er vergeten.
Elke keer als het geslachtsdeel van Tim weer naar voren komt en de omschrijving van Emmy haar figuur krijg ik weer extra zin in een trio of een heerlijke grote stamper.
Genoten XXX Daphne
Reactie op:
Derp - 07-08-2024 om 17:40
Heerlijk verhaal weer!
Hopelijk is het niet te lang wachten op het volgende deel!
Reactie op:
Bee - 30-06-2024 om 07:44
Dag MS,
Wat een prachtig deel weer. Dats zijn opmerking snap ik, maar ik zie het toch romantisch mooi door jou verhalen..
Het was weer erg genieten om dit te mogen lezen.. Dat weet weinig erotiek in zat heb ik totaal niet gemist.. Bij een goed verhaal is dat totaal niet belangrijk... Maar goed het mag natuurlijk wel hier..
Erg bedankt voor het schrijven weer.. Ik hoop dat jij met zo veel plezier beleeft aan het schrijven als wij met lezen.
Gr Bee
Reactie op:
AntoineL - 28-06-2024 om 13:37
Weer een prachtig en lang verhaal, MS, (hoop dat dat je initialen zijn en niet de afkorting van een aandoening).
Je schrijft dat je meerdere verhalen vooruit werkt alvorens er één te publiceren. Heb toch het gevoel dat dit vervolg erg lang heeft geduurd 😊.
Hartelijk dank voor je mooie schrijfstel en boeiende verhalen.
Reactie op:
DAts - 28-06-2024 om 11:57
Je geeft een boeiend inkijkje in een toch eigenlijk best wel walgelijke cultuur. Je moet er toch niet aan denken om daar deel van uit te maken. En toch fascineert het. Ga zo door!
Reactie op:
Bee - 26-05-2024 om 18:46
Net als de vorige delen ook nu weer heerlijk genoten..
Het studentenleven en vooral hoe jij het beschrijft, is prachtig.. De familiebanden met Linda en Nina , maar ook Gert die net zo hard lijkt vreemd te gaan.. Wat nog een mooi zijspoor kan opleveren of niet.. Het is zeer mooi en vooral ook zeer dicht bij het normale leven dat dit zomaar echt gebeurd zou kunnen zijn.. Houden zo..
Bedankt voor het schrijven
Gr Bee
Reactie op:
Sabine18401 - 25-05-2024 om 23:15
Hoop dat je gauw verder schrijft. Nog steeds super gedaan! Heb t zeker al 4, 5 keer helemaal gelezen. Geniet er elke keer van.
Reactie op:
Daffie - 24-05-2024 om 23:06
Wederom een pracht verhaal over het studentenleven. Tim en Em die elkaars hart steeds verder veroven, escapes met schoonmoeder Linda en schoonzus Nina houden het op hoog niveau.
Ook de dames van blanc die er van proviteren, op Sanne na ben benieuwd wanneer zij de staaf van Tim veroverd.
Reactie op: