menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan MS
Sabine18401 Sabine18401 - 27-04-2024 om 17:29
👍0
Ik heb deze hele serie al zeker 3, 4 keer helemaal gelezen. Ben altijd blij als er weer n nwe aflevering geplaatst wordt. Ik geniet er elke keer weer van en zit ook altijd weer vlot ih verhaal. Van mij mag je nog heel lang hiermee doorgaan. (Liefst zolang en zo snel mogelijk)! O, en graag zo romantisch mogelijk! Vind ik mooi.

Reactie op: 

Bee Bee - 24-04-2024 om 21:11
👍0
Dag MS,

Ik weet niet meer precies wat ik de vorige keer gereageerd heb, maar dit deel is weer een mooi deel met weer een nieuwe activiteit die ik nog niet zo kende. Natuurlijk ontgroening ken ik van het nieuws, maar zo een paar dagen meemaken is best leuk om te lezen.

Ik lees het vervolg weer graag.

Bedankt voor het schrijven
gr Bee

Reactie op: 

Bee Bee - 24-03-2024 om 01:02
👍0
Hoi hoi,

Ik heb weer met veel plezier gelezen. En inderdaad weer een nieuwe richting... Gert heeft misschien wel iets vermoed en is zelf ook op pad, of misschien ook niet... Fout vermoeden, Breuk in de relatie of verrijking... Blijft het een zijspoor of... En hoe loopt deze avond verder.. Genoeg om naar uit te kijken...

Tot nu toe een avond zoals ik hem nog nooit heb mogen beleven.. En heerlijk om over te lezen.

Bedankt weer..

Gr Bee

Reactie op: 

Jochem Jochem - 20-03-2024 om 06:14
👍0
Wat een fijn verhaal vol verliefdheid en je beschrijft de kriebels heel goed, zowel de vlinders als de geilheid! Ik hoop op een snel, en kaal ?, vervolg !

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 24-02-2024 om 03:24
👍+1
Heb de afgelopen tijd weer je hele serie gelezen. Vind t super geschreven en heel leuk om te volgen. Van mij mogen je verhalen zo lang zijn als je wilt! En dat er nog maar velen van zullen volgen! Ik hoop dat je nog vele jaren door kunt, wilt schrijven.

Reactie op: 

Bee Bee - 17-02-2024 om 15:29
👍+1
Daar ben ik weer..

Als eerste, wat een genot om te lezen.. Mooie verhaallijn, liefde, en verdieping door ook van Tim wat over zijn familie te leren kennen.. In het begin dacht ik meteen... Moeder weg, en tuin mocht met Ma.. Dan mag Emmy met pa zeker. Maar dat gebeurde niet... Maar goed ook.. Het was voorspelbaar geweest en zou het verhaalin mijn ogen te kort doen.. Mijn persoonlijke mening natuurlijk...
Dit was mooi warm en erg leuk...

We zullen zien wat de toekomst brengt..

Bedankt voor het schrijven weer...

Wat categorie betreft.. Gewoon hetero houden., tiener is vaak met de eerste stappen in de liefde.. Niet echt mijn ding, groot worden moet je kinders zelf laten ontdekken... maar goed, andere mogen daar natuurlijk wel over lezen.. Ieder zijn ding...

Goed genoeg gezegd.. Hopelijk nog vele delen..

Gr Bee


Reactie op: 

JF JF - 17-02-2024 om 08:08
👍+1
Hoi, je verhaal is prima in deze categorie. Beter meerdere lange verhalen, dan korte. Een verhaal kan je ook in stukken lezen. Geen probleem!

Reactie op: 

Bee Bee - 16-02-2024 om 19:58
👍0
Leuk! En nieuwe reeks.. Ik ga zo snel mogelijk lezen.

Bedankt alvast.. Vast weer genieten

Gr Bee

Reactie op: 

Derp Derp - 04-02-2024 om 16:09
👍0
Heerlijk verhaal!

Ik kan niet wachten tot het vervolg online staat?

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 02-02-2024 om 11:08
👍0
Is nu de 5e keer dat ik de hele serie lees. Had, id tussentijd, op nieuwe serie mt Tim gehoopt.
Wat denk je? Komt ie nog?
Ik hoop t echt wel. Grtjs S.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 908  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net