menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan MS
SanderBi SanderBi - 10-01-2024 om 07:01
👍0
Ik vind jouw verhalen supergoed! Je schreef bij deel 1 dat je feedback op prijs stelt. Twee tips: let op bij woorden die beginnen met ge, be, ver, her en ont zoals verbieden. Hier gaat het vaak fout. Ook werkwoorden waarvan de stam eindigt op een d. Zie https://juffrouwfemke.com/2020/01/03/werkwoorden-die-beginnen-met-ge-be-ver-her-en-ont/
Tweede tip: laat ‘de’ weg bij winkelnamen. ‘De Brainwash’ zeg je misschien, maar veel mooier is ‘Brainwash’. Maar hoe dan ook: je schrijft heel goed en de opbouw van de verhalenreeks is subliem. Ik zal je de fysieke impact op mijn lijf van jouw producties besparen ;-)

Reactie op: 

Ron W Ron W - 04-01-2024 om 14:05
👍0
Het eerste deel kreeg ik het gevoel dat ik een verhaal van een kind las en vroeg ik mezelf af 'moet ik dit volgen?' Uiteindelijk toch verder gevolgd en nu geen spijt van lekker verhaal en uiteindelijk weer een 10 erbij...en ja meisje verliefd worden op meisje? Natuurlijk kan dit!!



Reactie op: 

John18277 John18277 - 28-11-2023 om 08:23
👍0
Als een gezonde sportieve biseksuelen oudere single man 👨 van 60 jaar jong ben ik benieuwd naar het vervolg hiervan. Het begin is al toppie, ben benieuwd 🤨 Groetjes van John uit Zuid-Limburg Xxx ❤️💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Reactie op: 

PeterZ PeterZ - 26-11-2023 om 12:16
👍0
Ik heb het verhaal nog niet gelezen maar je intro zegt genoeg. Hier ga ik heel binnenkort eens een keer goed voor zitten. Ik hou namelijk ook van verhalen met veel detail en een opbouw waar ik me lekker in kan inleven.

Reactie op: 

Wim15720 Wim15720 - 26-11-2023 om 10:07
👍0
goed geschreven en fijn al de details, ben benieuwd naar het volgende deel.

Reactie op: 

Bee Bee - 22-11-2023 om 19:20
👍0
Wat een lang verhaal! ik heb wat dagen nodig gehad het te lezen. Maar wel iedere keer weer genoten.

Het studenten leven blijft iets bijzonders wat volledig, op deze manier, land mij heen gegaan is.. Maar zo krijg ik er toch wat van mee..

En op een erg fijne manier.
Bedankt voor het schrijven

Gr Bee



Reactie op: 

Wolvie667 Wolvie667 - 16-11-2023 om 13:12
👍0
Wel een erg lang verhaal, had misschien ook in 2 delen opgesplitst kunnen worden. EN misschien ook in een andere categorie?

Reactie op: 

AntoineL AntoineL - 19-10-2023 om 13:13
👍0
Weer een prachtig en lange episode van Tim's studentenleven met veel genoegen gelezen.
Hartelijk dank voor dit verhaal en ik blijf Tim en alle anderen zeker volgen.

Reactie op: 

Bee Bee - 18-10-2023 om 21:51
👍0
Dag MS,
Bedankt, ik heb ook deze weer met veel plezier gelezen. bedankt voor het inkijkje in het studentenleven.
Seizoen 2 zoals jij het noemt zal vast pas na een tijdje komen. Er zit natuurlijk 'een zomervakantie' tussen.
Wat misschien ook wel weer een onderwerpje voor het eerste deel kan zijn. En hopelijk zien we de familie van Emmy dan ook weer.
Maar ik laat mij graag verrassen door de schrijver heb ik vaker geschreven. Dat is nu ook. Niets leukers dan een onvoorspelbaar verhaal.

Nogmaals dank voor het schrijven.
Bee

Reactie op: 

AntoineL AntoineL - 13-09-2023 om 17:38
👍+2
Weer hartelijk bedankt voor een heerlijk verhaal. Hoop op een snel vervolg

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 932  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net