menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door G. Tonner
G. Tonner G. Tonner - 25-04-2025 om 21:31
👍+3
Wat hou je de 'tijdlijn' mooi vast in combinatie met de ontwikkelingen. Fijne sfeer en een precies goed tempo...

Groet, Gerrit Tonner

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 20-04-2025 om 21:34
👍+6
Dit was een prachtige serie Jelle! Mooi gelaagd, veel variatie en een mooie sfeer. Chapeau!

Groet, Gerrit Tonner

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 20-04-2025 om 21:06
👍+4
Wat een leuke setting, een soort van 'historisch': de popcultuur, de benauwdheid thuis, die hunkerbunker. Maar de hang naar lust en lijf is natuurlijk van alle tijden...

Groet van Gerrit Tonner

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 11-04-2025 om 12:47
👍+5
Zazie, je bent terug - en hoe!

Wat is dit een mooie serie en deze aflevering weer prikkelend.
Dat je Maisy en Liam niet alleen als sekspartners neerzet, maar ook een overtuigende artistieke wereld meegeeft, maakt het tot een echt Love is all-verhaal: 'love' is meer dan seks alleen.

Hartelijke groet, Gerrit Tonner


Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 16-03-2025 om 20:52
👍+5
Geslaagd voor z'n sekspropedeuse. Nu naar de bachelor... en uiteindelijk de master...
Wat staat er allemaal nog te gebeuren?

Groet, Gerrit Tonner

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 11-03-2025 om 18:32
👍+3
Och Tanne toch... je hebt het wel te pakken! Het spat ook van die meid af.
Lekker verhaal!

Gerrit Tonner

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 09-03-2025 om 21:13
👍+2
Wat ben je snel met deze mooie aflevering, Tanne. Wat een bofkont ben je weer met dit 'bijzondere' meisje...

Groet, Gerrit

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 06-03-2025 om 14:45
👍+1
Ha die Tanne!

Wat een super aflevering. Verrassend dat je deze keer 's als 'deugmens' begint (en dan uiteraard toch weer die heerlijke 'deugniet' blijkt). En ja hoor, aan het eind ben je toch weer de 'deugman'. Hopelijk ga je ons gauw vertellen hoe je die bestolen donkerharige schoonheid helpt en haar daarna een verrukkelijke auditie laat doen. Aan jou zal het niet liggen: altijd patent! 😍

Hartelijke groet, Gerrit Tonner

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 02-03-2025 om 21:27
👍+4
Super aflevering met mooi levendige beschrijvingen!
Vooruit... je mag dan ook een maandje met verlof.
Maar daarna weer een vervolg zou wel welkom zijn.

Groet, Gerrit Tonner

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 02-03-2025 om 16:27
👍+2
Ja, dat Stef vannacht bij oma mag blijven slapen, hoop ik ook... Met z'n moeder kan wel wachten tot morgenavond... 😛

Groet, Gerrit Tonner

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 316  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net