menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Gina

PeterSt

PeterSt - 27-05-2021 om 10:15

Heerlijk geil geschreven verhaal Vlinder!.. ik ga er lekker in op en 't maakt me bijzonder geil... zeker ook 't vooruitzicht om pa erbij te betrekken :)
ga zo door.
en ja... ik zou graag mailcontact met je willen hebben. en ben geen rechts aanhanger :)

Peet
xx
pet_kaats@hotmail.com

Reactie op: Na Jaren Zie Ik Mijn Zus Weer (Familie)
👍0
Jos10838

Jos10838 - 23-05-2021 om 19:34

beste Gina ik heb jou verhalen gelezen van af nr 1 tot en met 10 ik vind ze heel mooi en geil van mij mogen ze wel door gaan tot nr 75 want het verveeld mij niet ik wou ook wel op zo,n slavenmarkt willen zijn ik hoop dat jij er nog heel veel maakt van mij krijg je een 10 doormekaar 😎 😎 😎

Reactie op: De Club - 11: Veel Te Organiseren (Extreem)
👍0
Bookolos

Bookolos - 23-05-2021 om 00:03

Ik zat al te wachten op een schitterende apotheose. Maar de vorige reactie is terecht: dit is wel een abrupt slot. Mijn cijfer 10 is voor de hele serie!

Reactie op: De Club - 34: Slot (Extreem)
👍0
Tom024

Tom024 - 22-05-2021 om 20:50

Mooie serie. Met het einde heb je ieder vervolg de kop ingedrukt. Heftig ook n beetje zuur en niet passend als ik zo vrij mag zijn.

Toch mijn complimenten voor je fantasie en je perverse gedachten

Reactie op: De Club - 34: Slot (Extreem)
👍0
Gina

Gina - 21-05-2021 om 20:52

Dan moet ik je helaas teleurstellen. 34 wordt het laatste deel

Reactie op: De Club - 33: Achmed (Extreem)
👍0
Bookolos

Bookolos - 21-05-2021 om 11:57

Ik heb je serie van 1 t/m 33 in twee dagen gebingewatcht. Knap hoe je eenvoudige bezigheden zo weet te variƫren, dat ik er bijna aan verslaafd raak, heel toepasselijk bij een slaven- en slavinnenreeks. Kijk eens ook eens naar mijn profiel, daar zit misschien nog wat interessants bij.

Reactie op: De Club - 33: Achmed (Extreem)
👍0
Bookolos

Bookolos - 20-05-2021 om 23:20

Kwaad wordt gestraft: je wordt moralistisch, dat hoort toch niet in porno?

Reactie op: De Club - 23: De Rechtszaak (Extreem)
👍0
Bookolos

Bookolos - 20-05-2021 om 22:29

Ik vind dat Magaly als schoothondje geen kleertjes hoort te dragen.

Reactie op: De Club - 17: De Verjaardag (Extreem)
👍0
Gina

Gina - 15-05-2021 om 19:59

Dank je wel voor je fijne reacties Herman

Reactie op: De Club - 28: Magaly (Extreem)
👍0
Herman

Herman - 14-05-2021 om 00:25

weer een mooi verhaal kijk al weer uit naar het vervolg .

Reactie op: De Club - 28: Magaly (Extreem)
👍0
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 847  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net