Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Budilio

Quillaume

Quillaume - 22-10-2023 om 18:52

Wat een kostelijk verhaal. Zo goed geschreven. Prachtig zo'n verhaal. Het blijft sterk ook al het van vorig jaar.

Reactie op: Marnix (Homo)
👍+1
StevenX

StevenX - 22-10-2023 om 16:52

Jij kunt in je schrijven werkelijk bijna alles. Wat een genot om te lezen in deze voornamelijke 'pulp bulk' van zogenaamd hooggewaardeerde verhalen. De site-medewerkers werken met een schaal van vijf tot en met tien, maar - gezien de scores - kunnen ze beter met acht tot en met tien werken.

Ik vermoed dat jij je eigen schrijfvaardigheid wel kent. Is voor mij klasse.

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍+1
IJsbrand

IJsbrand - 22-10-2023 om 16:09

wat een heerlijk verhaal
hopelijk volgen er nog heerlijk veel delen
heel mooi geschreven
succes

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍0
1001nacht

1001nacht - 22-10-2023 om 15:26

Wat een spanning, heerlijk! Je voelt de geilheid gewoon toenemen. Gelezen met een steeds harder wordende pik. En wat heeft Lucas geluk dat hij mag genieten van zo'n lekker potente mooie jonge boy! Benieuwd naar wat de werkbank allemaal mee gaat maken, ik denk dat dat niet echt zachtzinnig zal gaan gebeuren.

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍+1
Gerrit

Gerrit - 22-10-2023 om 14:12

Ga snel door ook al ben ik hetero???

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍0
Sander11204

Sander11204 - 22-10-2023 om 09:22

Super lekker verhaal. Zit nu met een flinke bobbel in de trein... (ja waarom lees je dit soort verhalen dan ook daar...)

Kom maar op met dat vervolg over de Oldtimer Restauratie... En die werkbank... Daar wil ik ook wel op liggen... 🤪

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍+3
RIchard13747

RIchard13747 - 22-10-2023 om 00:27

Een echt spannend verhaal. Meer, meer, meer, please.


Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍0
Martin11862

Martin11862 - 21-10-2023 om 22:02

Wat een geweldig geschreven verhaal
Zie het voor mij
Kijk uit naar het vervolg thx
en succes met het schrijven daarvan
Mogen vele verhalenbworden

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍+1
Rob15585

Rob15585 - 21-10-2023 om 20:41

Wat een gaaf, geil en goed verhaal! Ik denk dat Job ook is doorgesmeerd, net als de oldtimer!

Reactie op: Het Schoolkamp (Homo)
👍0
Mrbeanstroker

Mrbeanstroker - 22-08-2023 om 11:47

Geweldig verhaal! Ik zie Mylan haast voor me.

Reactie op: Het Lijstje (Homo)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 761  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net