Piet10930 - 23-12-2022 om 12:39
Beste Danny weer een mooi deel van dit verhaal van" Een beeldmooie uisgenote" . Wat betreft je vraag inderdaad het is al een lang verhaal geworden, we zijn de personages gewend zoals de meidengroep met Mandy en Anna voorop en zeker Danny. We zijn dit verhaal zo gewend het leest zo vlot , alsof het onze vrienden zijn geworden , als het mogelijk is om verder te breien met dit verhaal, gebruik je fantasie maar er kan nog zoveel gebeuren, ondanks ze nu gelukkig gehuwd zijn langs de andere kant is het een mooi happy end voor dit verhaal , maar ik hou van de personages en alles wat je schreef
En een nieuw verhaal moeten we weer ontdekken gewend worden hoe het ineen zit de beslissing ligt aan jou en ook aan de andere lezers. Wel jammer dat dit het laatste deel is voor dit jaar. Wie weet wat er uit de bus komt na de reacties hou me op hoogte graag . Wens jou Danny prettige feestdagen zowel met Kerst als een Gelukkig Nieuwjaar 2023 met een goede gezondheid en veel geluk
Groetjes, Piet
Reactie op:
Leen - 23-12-2022 om 11:32
De vele reacties liegen er niet om.
Als lezer wil ik niets liever dan dat je hier mee verdergaat. Deze reeks voelt als thuiskomen, de hoofdpersonages zo vertrouwd... Net zoals een soap zo verslavend.
Maar uiteindelijk moet jij beslissen wat je wilt. Als je het beu bent of er mee wil stoppen, dan begrijp ik dat.
Een ideetje: een spinoff met Anna als hoofdpersonage?
Reactie op:
Ruud15710 - 23-12-2022 om 09:23
Ik vind het nog steeds een goed verhaal. Gewoon er mee doorgaan zolang de inspiratie er is. Fijne feestdagen. Groet Ruud
Reactie op:
Truckie - 23-12-2022 om 08:00
Ga alsjeblieft door met deze lijn en dit verhaal is nl een geweldige storie
Reactie op:
Jeroen11873 - 23-12-2022 om 07:55
Graag doorgaan.
Het is zowat de hoofdreden om steeds terug te komen naar deze site
Reactie op:
Oelewapper - 23-12-2022 om 06:31
Danny, ik ga je het advies geven dat ik meestal geef als iemand mijn mening vraagt: volg je gevoel. Dan ben je altijd juist.
Wat wij lezers vinden, is natuurlijk belangrijk. Maar vooral als het over de appreciatie van je verhaal gaat. En daarover hoef je na 69 delen van deze reeks niet meer bang te zijn. De vele volgers en reacties zijn er met een reden.
Als het over een vervolg voor deze reeks gaat, moet je gewoon schrijven waar je op dat moment zin in hebt. Laat inspiratie je muze zijn.
Zolang je blijft schrijven, weet ik dat alles goed is.
Reactie op:
Roy C - 23-12-2022 om 01:01
Natuurlijk moet je doorgaan met dit prachtige verhaal !
Ik ben nog zo benieuwd of ze kinderen krijgen en hoe het met de zaak gaat !
Reactie op:
Johannis - 22-12-2022 om 23:32
Ga er mee door , deze personen Danny en al de anderen , wat minder , en open een nieuw gelijk met andere personen , maar door genomen ben ik heel tevreden over schrijf wijzen , van de Beeldschone,
Spanning mag maar is niet nootzakelijk , open beeld scheppen over nieuwe personen , je weet zelf wel wat lekker loop, in ieder geval ben ik over alle stukken heel tevreden, zou zeggen ga zo door Dannyboy Je ben voor mij topper
Reactie op:
Oude Robbie - 22-12-2022 om 22:04
Tja Danny, die vraag moet je aan jezelf stellen. Het is jouw hobby en je bent niets verplicht naar de lezers van deze (overigens fantastische) reeks.
Wat mij betreft mag je nog vele afleveringen doorgaan, maar alleen als je daar zelf nog brood in ziet.
Je geeft aan dat je nog voldoende inspiratie hebt, maar bepaal voor jezelf wanneer je de serie wilt afsluiten. Schrijf op voorhand een “en ze leefden nog lang en gelukkig” aflevering en neem dan met een gerust hart afscheid van deze mooie serie.
Reactie op:
Richie - 22-12-2022 om 21:51
Hallo Danny, voor mij hoef je nog lang niet te stoppen met deze serie. Ik kijk nog steeds met veel genoegen uit naar het nieuwe deel. Zeker de avontuurtjes met Anna en de andere vriendinnen vind ik zeer geil. Ben wel benieuwd wie er als eerste zwanger wordt van Danny..
Groetjes en fijne feestdagen!
Reactie op: