Boy21348 - 07-03-2025 om 16:37
Mooi verhaal, zo romantisch. Benieuwd wat er nog allemaal gaat komen tussen die twee.
Reactie op:
Boy21348 - 06-02-2025 om 03:49
10++ alweer. Wat een prachtig vervolg op deel 1, helemaal in dezelfde stijl. Het zou best wel eens waar gebeurd kunnen zijn.
Reactie op:
Boy21348 - 12-06-2024 om 23:47
Misschien kan Rosie nog eens langsgaan bij mijnheer Van Aasteren om hem te bedanken. Wie weet wat er dan gebeurt.
Reactie op: