
Maxvdberg - 26-05-2026 om 11:54
Ik ben het eens met de opmerkingen over de rustige, goede opbouw-schrijfstijlComplimenten!
Reactie op: Studentenhuis - 1 (Tiener)
👍+3
Startpagina > De Laatste Reacties door Maxvdberg

Maxvdberg - 26-05-2026 om 11:54
Ik ben het eens met de opmerkingen over de rustige, goede opbouw-schrijfstijl
Maxvdberg - 26-05-2026 om 11:51
Dit is een erg steek vervolg!
Maxvdberg - 24-05-2026 om 15:39
Prima verhaaltje, goed geschreven! Daar is niks op aannte merken. Maar voor een overtuigende tien gaat het me net iets te snel. Maar iedereen z’n voorkeuren, je hebt me sowieso vermaakt. Goed gedaan dus
Maxvdberg - 21-05-2026 om 11:30
Tsja, die refomeisjes… Ik zie ze ook geregeld fietsen en aleen die korte rokjes laten mijn fantasie al op hol slaan. Genoeg te vertellen! Vanuit mijn jeugd zou ik daar een behoorlijk boekje (niet ‘Het Boek’) over kunnen opendoen.
Maxvdberg - 04-05-2026 om 22:05
Echt: meer dan super!
Maxvdberg - 03-05-2026 om 00:09
Moedig dat je niet direct helemaal los ging op de douches maar rustig een verhaallijn- uitstapje naar het strand durfde fe doen. Haha: en hoe! Goed geslaagd.
Maxvdberg - 30-04-2026 om 09:36
Helemaal met de anderen eens. Wat goed geschreven!
Maxvdberg - 29-04-2026 om 12:11
Een dikke 10!
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
797
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net