Klik hier voor meer...
Datum: 20-12-2016 | Cijfer: 8.1 | Gelezen: 23000x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Met De Meiden Naar Fiji - 1
De laatste 4 dagen vlogen voorbij. De laatste kleine dingetjes die geregeld moesten worden waren geregeld. Ik had de taxi besteld die ons naar Schiphol zou brengen, we hadden afgesproken dat we vanaf mijn huis met zijn allen naar Schiphol zouden gaan. Vandaag was de dag. Ik was al vroeg wakker van spanning. Al mijn koffers waren ingepakt. Ik had afgesproken met mijn ouders dat Bas en Ricky bij hun heel de week zouden mee eten, dus dat was allemaal geregeld.

De eerste die bij ons op de stoep stond was Thea met de koffers in haar hand. Al snel volgden Helena, Annemarie en degene waar ik me het meest op verheugde deze vakantie Kim. We zaten met zijn allen aan de tafel aan een kopje koffie, wachtend op de taxi. Kim zat recht tegenover mij en we keken elkaar recht in de ogen aan. De opwinding spatte er van af. Alleen had de rest van de groep natuurlijk geen flauw idee wat er zich had afgespeeld in dat pashokje. Ik keek door het keukenraam en zag dat het taxibusje voor de deur stond. “Het is zover dames, de taxi is er, de vakantie gaat nu echt beginnen”. De vriendelijke taxichauffeur sleepte al onze zwaar bepakte koffers de taxi in, het paste maar allemaal net aan. Ik gaf Bas een afscheidskus en hij wenste me een fijne vakantie. Ricky was nergens te bekennen. Niet dat ik dat erg vond, want wat er zich tussen ons 2 had afgespeeld was juist de reden dat ik deze vakantie zo hard nodig had. Annemarie ging voor bij de taxichauffeur zitten, Helena en Thea zaten er achter en ik en Kim zaten helemaal achter in het busje.

We reden op de snelweg en de taxichauffeur knoopte een gesprek met ons aan en vroeg waar we heen gingen. Annemarie antwoordde “Het blue lagoon beach resort in Fiji”. Terwijl de voorste meiden met de chauffeur het over onze vakantie hadden had Kim hele andere plannen want ik voelde plots haar hand tussen mijn benen. Met een schok keek ik haar aan want geloof me, hoe graag ik het ook met haar wou doen was dit avontuurtje me net iets te risicovol. Ik schudde met mijn hoofd naar Kim en vertelde zachtjes dat ze nog even geduld moest hebben. Maar Kim luisterde niet echt want haar hand ging niet weg, en ook al probeerde ik hem weg te duwen Kim gaf niet op en bleef over mijn kutje wrijven. Ik was opgewonden maar ook behoorlijk gespannen, want wat als de anderen het zouden door hebben dat Kim met mijn kutje aan het spelen was? Totdat ik plots van voor in de taxi Annemarie hoorde zeggen “Het is rustig achter in de taxi meiden”. Kim haar hand schoot onder mijn rok vandaan. Snel mengde ik en Kim ons ook in het gesprek en zeiden dat we er zin in hadden. Maar eigenlijk hadden we maar in één ding echt zin…

We waren aangekomen op het vliegveld. Wat een drukte, maar we waren gelukkig lekker vroeg van huis weggegaan zodat we tijd zat hadden om ons in te checken en noem maar op. We liepen meteen naar de incheckbalie. Na een kleine wachttijd checkten we ons een voor een in. We gingen meteen naar de paspoortcontrole. Er stond een behoorlijke rij want er werd scherp gecontroleerd in verband met terroristische dreigingen. Na zeker wel een half uur te hebben gewacht waren we allemaal door de controle heen en konden we doorlopen. Eerst gingen we een paar winkeltjes in en kochten tijdschriften, boeken, van alles om in het vliegtuig de tijd te doden. Want het werd een lange reis. Nadat we van alles hadden gekocht besloten we nog een broodje te gaan eten en een bakje koffie te gaan halen om daarna door te gaan naar onze gate. We waren ruim op tijd bij de gate maar er zaten wel al mensen te wachten.

Onder elkaar hadden we het er over dat we benieuwd waren hoe het daar was. We hadden wel foto’s gezien en als het in het echt ook zo was zou het betoverend zijn. Helemaal opgetogen was het wachten tot de gate open zou gaan en we het vliegtuig in konden. Na een tijdje te hebben gewacht kwam er eindelijk bij de balie een stewardess staan, die ons naar binnen liet na alles gecheckt te hebben. Het was een mooi groot vliegtuig met televisies bij elke stoel. We hadden lekker veel beenruimte, het zag er allemaal heel comfortabel uit. We namen onze plaatsen in. Ik zat in het midden, aan de kant van het raam zat Kim en aan de andere kant Annemarie. Best opwindend dat ik precies naast deze 2 dames zat, aangezien ik met beide een lekker geil avontuur had gehad. Nadat we de veiligheidsinstructies hadden gehad, in het geval van nood, kwam er langzaam beweging in het vliegtuig en reden we langzaam naar de opstijgbaan. En enkele minuten later zaten we in de lucht, we waren nu echt op weg er was geen weg meer terug.

De eerste paar uren gingen zonder veel rare dingen voorbij. Kim luisterde wat muziek, Annemarie was een boekje aan het lezen en hetzelfde gold ook voor Helena en Thea. Na eerst een film te hebben gekeken op het scherm besloot ik daarna ook een boekje te gaan lezen. De tijd vloog voorbij maar het duurde nog wel een flinke poos voordat we er zouden zijn. Uren zaten we in de lucht en de vermoeidheid sloeg bij iedereen wel langzaam toe want overal waar ik keek zag ik eigenlijk wel mensen slapen. Aan mijn ene kant lag Annemarie ook te slapen en aan de andere kant Kim ook. Maar na al dat drinken moest ik op een gegeven moment naar de wc. Ik maakte Annemarie even wakker zodat ik naar de wc kon. Ik ging zitten en zuchtte van opluchting.

Na geplast te hebben en mijn kutje te hebben afgeveegd en ik mijn slipje weer omhoog had getrokken wou ik de deur open doen en naar mijn plek teruggaan. Maar toen ik de deur open deed zag ik plots tot mijn verbazing recht voor me Kim staan, die me meteen terug de wc in duwde en zelf mee ging en meteen de deur weer op slot deed. “Ik hou het niet meer Karina, ik zit al bijna 12 uur met een natte poes naast je, zo geil ben ik op dit moment”. Haar handen gingen meteen naar mijn borsten en ze begon ze te betasten. “Ik moest er aan zitten, ik heb de hele reis al lopen fantaseren over dit moment” zei Kim tegen me, “En dit is het moment waarop het kan, iedereen ligt te slapen. Ik wil je dikke tieten zien” zei ze en zonder te aarzelen deed ze de bandjes van mijn jurk naar beneden.

Aangezien ik geen beha droeg kwamen meteen mijn dikke tieten tevoorschijn. Meteen ging ze met haar mond naar mijn tepels en begon er aan te likken. Met mijn hand streelde ik door haar lange blonde haren, terwijl ze met haar tong over mijn knopjes ging. Al snel ging ze met haar hand naar mijn slipje en trok het uit. Ze kwam nu achter me staan. Het was een behoorlijk krappe ruimte dus veel speelruimte hadden we niet. Maar dat hoefde ook niet want met mijn handen leunde ik tegen de deur waar een spiegel aan zat. En zonder ook maar een moment van aarzeling of twijfel stak Kim haar vingers in mijn zeiknatte kutje en begon me heerlijk te vingeren. Ik voelde haar vingers diep in me en ik genoot er heerlijk van. Het duurde ook niet lang voordat Kim, net als in het pashokje, me weer op mijn hoogtepunt had en ik heerlijk klaar kwam. Maar waar ik in het pashokje niet de gelegenheid had om met Kim te spelen had ik die nu wel.

Met mijn handen trok ik haar broek van haar reet en zag ik haar grote reet met een gifgroene string. Haastig trok ik beiden uit. Ik kuste Kim vurig op haar mond en in haar nek. Nadat ik ook haar topje uit had waren haar tieten ook aan de beurt. Ik likte haar tepels en zag dat Kim er van genoot. Ik deed de wc klep dicht en ging er op zitten. Kim trok ik met haar kont naar beneden zodat ze met haar rug naar me op mijn schoot zat. We konden nu beiden onszelf via de spiegel zien zitten. Met beide handen graaide ik naar haar borsten en via de spiegel zag ik hoe ik ze in mijn handen had. Maar ik wou om heel eerlijk te zijn maar één ding echt en dat was Kim haar kutje verwennen. Met mijn hand wreef ik eerst over haar heerlijke kut heen. Met elke aanraking die ik had met haar kutje voelde ik haar trillen. Al snel schoof ik mijn eerste vinger langzaam in haar strakke kutje. Maar Kim wou meer, één vinger was niet genoeg, dus al snel volgden er meerdere vingers en begon ik Kim keihard te vingeren. Ze hijgde luid, af en toe leek het wel alsof ze huilde van genot. “Doorgaan Karina, blijf doorgaan, ik ben er bijna” hijgde ze tegen me terwijl ik haar vingerde.

Ik voelde Kim plots omhoog komen en zag dat ze met haar eigen vinger ook over haar klitje begon te gaan. Toen zag ik plots haar kutsappen uit haar kutje spuiten. Het bleef maar komen, het hele wc’tje zat onder. Ze spoot een hele straal frontaal tegen de spiegel aan, het sap droop naar beneden. Wat een orgasme had Kim gehad, ze trilde er nog helemaal van. Kim zat nog even uitgeput op mijn schoot, waarna ze begon haar beha en topje weer aan te doen. Ze stond op en haar kutsappen dropen nog langs haar benen toen ze haar string en broek ook weer aan trok. “Ik ga eerst terug” zei ik tegen Kim “Ik ben het langst weg geweest”. Ik deed de deur zachtjes open en keek naar onze stoelen, maar zag dat iedereen nog steeds lag te slapen. Nadat ik eerst was gaan zitten kwam Kim er een paar minuten daarna ook weer bij, en zaten we weer met z’n drieën naast elkaar. Ik was in de tussentijd behoorlijk vermoeid geworden en Kim ook want we vielen bijna tegelijkertijd in slaap.

“Slaapkop wordt wakker, we zijn er bijna” hoorde ik. Langzaam werd ik wakker en ik zag dat Annemarie over me heen hing. Ook Kim probeerde me wakker te schudden. Ik had behoorlijk lang geslapen, wat een voordeel was want we waren er bijna. De piloot vertelde al dat het vliegtuig aan het zakken was en dat we ons aan het gereed maken waren voor de landing, dus de riemen moesten weer om. Alles ging foutloos en binnen een half uur stonden we veilig en wel met z’n allen weer aan de grond en kon de vakantie beginnen. Nadat we het vliegtuig verlieten hebben we nog een poosje gewacht op onze bagage maar toen we die ook hadden konden we op zoek naar een taxi. Er stonden er zat die ons wilden oppikken. Ze kregen bijna ruzie onder elkaar wie ons mee mocht nemen, want eerlijk is eerlijk, wie wil nou niet 5 lekkere milfs in zijn taxi? Nadat we de naam van ons resort hadden gegeven reed hij er ons heen.

Het was maar een kort ritje, maar wat ik zag van Fiji was adembenemend. En toen we aangekomen waren voor het resort kon de vakantie al helemaal niet meer stuk. Witte stranden, mooie blauwe heldere zee. Dit was pas het begin, want waar we sliepen was het ook ontzettend mooi. Ik kon niet wachten om aan het strand te gaan liggen. Wie weet zou ik nog wel wat spannends tegenkomen op dit heerlijke warme tropische eiland.
Trefwoorden bij dit verhaal: Vakantie, Suggestie?

Betere PlekDoor: Buurman
Tags: Gescheiden, Dildo, Webcam, Trio,
"Die ochtend zou ik de kast verplaatsen, hij was al leeg, zei de moeder van twee jonge kinderen tegen mij. Aan de kant bij het raam, stond hij. Maar de buurman had zijn ogen niet in zijn zak, zuchtte ze stout, dus als ze kleding pakte. Ik begreep het,..."
0.0
Wat Me Nu... - 46Door: Kjerag
Tags: Vingeren, Douche,
"Tijdens de rit van het vliegveld naar huis zaten Nelleke en Mary achteraan in de auto gezellig te praten. Ik kon niet verstaan wat zij aan het vertellen waren maar het was echt gezellig want regelmatig werd er gelachen en geknuffeld. Karen daarentege..."
9.4
Niemand Zeggen - 15Door: Eline89
Tags: Bad, Intiem, Teder,
"Sofie zat achter haar bureau en staarde naar haar mobieltje. Ze had Stephan al een aantal berichtjes gestuurd, maar de vinkjes bleven grijs. Ook haar oproepen bleven onbeantwoord. Hij was niet in zijn kantoor en had ook niemand iets laten weten. Roy ..."