menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan G. Tonner
Loesje Loesje - 25-11-2022 om 20:19
👍+22
Wat een boeiende karakters zet je neer in deze serie. Vol tegenstrijdigheden zoals het een puber betaamd.

Stanzi eigenzinnig, authentiek, gaat recht op haar doel af/ weet precies wat ze wil en is verfrissend direct. Maar bij de eerste poging om Thijs af te trekken wordt ineens ook haar jeugdigheid weer zichtbaar.

En Thijs die de ene keer in al zijn onschuld amper weet wat hem overkomt en daardoor op het moment dat hij voor het eerst een meisje naakt ziet haast 'vergeet' er geil van te worden. Maar zich het volgende moment verrassend volwassen uitdrukt.

Ben benieuwd waar hun interactie verder naar zal leiden.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 24-11-2022 om 23:53
👍+4
Geen mooiere liefdesbetuiging in dit geval dan de laatste twee zinnen.
Je strooit verschillende kruimeltjes op je verhaalpad. Benieuwd welke je allemaal zal volgen…

Het was weer een genoegen. 😊

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 24-11-2022 om 00:56
👍+2
Het vervolg stelt niet teleur. Integendeel! Ik genoot van de wisselwerking tussen de twee personages.
Nog!

Reactie op: 

Jacob16930 Jacob16930 - 21-11-2022 om 10:35
👍+8
Veelbelovend verhaal met humoristische inslag. Sommige zinnen lezen niet helemaal lekker. Maar ben desondanks benieuwd naar het vervolg.

Reactie op: 

G. Tonner G. Tonner - 21-11-2022 om 08:32
👍+3
Dank je Xaviera!
Je zult wel begrijpen dat deze serie ook mezelf veel genoegen gebracht heeft. 😊

Reactie op: 

Marting Marting - 19-11-2022 om 08:36
👍+5
Het eerste verhaal dat ik van je lees en ik kan niet wachten tot zondag het volgende deel komt. Goed opgebouwd en boeiende personages.

Ondertussen ga ik de verhalen die je aanraad in je profiel lezen.

Reactie op: 

Gert11049 Gert11049 - 19-11-2022 om 02:16
👍+5
Heerlijk geschreven, wacht met spanning op het vervolg.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 19-11-2022 om 01:21
👍+5
Wat een heerlijk verhaal. Een antiheld, daar moet je lef voor hebben. Maar je maakt hem menselijk waardoor het realiteitsgehalte heel hoog ligt. Je hebt me enorm getriggerd!

Voor dit deel in elk geval al een 10!

Reactie op: 

woods woods - 18-11-2022 om 21:06
👍+4
Hallo Thijs, mooi begin van een van wat ik denk wat een nog mooier en geiler verhaal gaat worden. Ik wacht op een vervolg. grts woods

Reactie op: 

Loesje Loesje - 18-11-2022 om 20:37
👍+28
Lieve Gerrit,

Gefeliciteerd met je come back! Fijn dat je na een aantal jaar het schrijven weer hebt opgepakt.

Dit eerste verhaal wekt gelijk de interesse. Wat een fijn vooruitzicht dat er nog zoveel delen zullen volgen. Ik ben benieuwd hoe de dynamiek tussen deze twee pubers zich verder zal ontwikkelen.

Liefs Loesje

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 698  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net