Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702
Rob19702 - 05-05-2024 om 14:27
Je hebt gelijk Knuffel. Het is ook een goed verhaal. En Jefferson doet erg zijn best om het spannend te houden. Juist omdat het zo goed is, zijn de verwachtingen hoog en dat is ergens niet eerlijk. Ik ben benieuwd naar de volgende delen.
Reactie op: De Vriendengroep - 88: Kameleons (Tiener)
Rob19702 - 02-05-2024 om 20:06
Ik kan niet helemaal meer volgens hoe Lucas en Elise zich nu voelen. De afgelopen hoofdstukken leek Lucas bereid om Elise wat meer los te laten, en nu heeft hij ineens weer allerlei twijfels. Maja en Elise hebben vast een plan, maar of Lucas een plaats in dat plan heeft vraag ik me af.
Het is allemaal mooi geschreven, de sex is geil, maar de rode draad en de ontwikkeling van het verhaal ben ik wel kwijt. Gaat dit nog ergens heen? We gaan het vast weer zien. Of niet, want het is een enorme soap aan het worden met al die figuren. GTST is er niks bij.
Reactie op: De Vriendengroep - 88: Kameleons (Tiener)
Rob19702 - 30-04-2024 om 07:45
Sinds het stel tijdelijk uit elkaar ging, vind ik het verhaal minder worden. Van de hak op de tak springen. Ik denk dat onze Jefferson een beetje zoekende is in hoe het nu allemaal verder moet. Het stuk met Kamila was geweldig, maar dat viel daarna meteen stil. Toen het gerek met Adil en nu dit weer. En wat is er nou precies met Oud & Nieuw gebeurd? Echt niks, of belazert Elise de boel weer? Ik begrijp Lucas ook niet zo goed meer.
Het is natuurlijk ook prima om het verhaal een einde te geven. Het even te laten rusten. En dan misschien over een tijdje met een 2e verhaal te komen met dezelfde figuren.
Reactie op: De Vriendengroep - 87: Waar Een Wil Is (Tiener)
Rob19702 - 29-04-2024 om 20:48
Hier vliegt het verhaal voor mij uit de bocht. Op het einde dan, ten minste.
Lucas is echt veel te naïef. Elise heeft hem al zo vaak bedrogen, niet alles verteld, en nu laat hij haar oud en nieuw vieren met anderen, met Jeff en Mussa? Waar hij een paar delen geleden nog woedend om werd, dat Elise Jeff wilde zien? En hij wilde er volgende keer toch bij zijn en mee doen? Waarom vieren ze oud en nieuw niet samen? Ik snap het niet zo goed. Dit is een rommelig stukje verhaal.
Het wordt inderdaad een cuckolding verhaal zo, daar heb ik niet zo veel mee. Lucas die in zijn eentje op Ameland op een houtje zit te bijten terwijl Elise uitgebreid de slet mag uithangen. En wat is er dan precies afgesproken? Straks weer de krokodillentranen, als Elise weer vreemd gaat.
We zijn weer terug bij aflevering 1. Niks veranderd, niks geleerd. Jammer.
Reactie op: De Vriendengroep - 86: Schone Schijn (Tiener)
Rob19702 - 28-04-2024 om 20:24
Elise gaat nog wel meer lol beleven aan deze Adil. Misschien wel teveel lol. Maar Lucas en Elise leren niet van hun fouten, waarom niet gewoon eerlijk zijn tegen Adil. Ze blijven maar spelen met gevoelens van anderen. Het wordt straks een Mussa 2.0 situatie. Adil verliefd, Elise gaat vreemd, en Lucas die er (te) laat achterkomt.
Het wordt tijd dat de karakters eens wat echte stappen zetten in hun lifestyle. Richting parenclubs of swingersfeesten. Met gelijkgestemden ipv "onschuldige slachtoffers".
Reactie op: De Vriendengroep - 85: Kruisridder (Tiener)
Rob19702 - 28-04-2024 om 12:29
Elise heeft er een leuke speelkameraad bijgekregen. Elise gaat Adil hopelijk optrainen tot een sexgod, een dekhengst. Van een verlegen groentje naar een dominante Bull waarvoor ze alles zal doen.
Een trio met Lucas zou ik een geil plan vinden, het trio met Lucas, Kamila en Elise was ook geweldig.
Maar er zijn ook nog veel andere open eindjes. Hoe nu verder met Kamila, Hyun, en al die anderen? Wat gebeurt er verder tussen Lucas en Elise? De 100 hoofdstukken gaan we zo zeker halen!
Reactie op: De Vriendengroep - 84: Alleen Maar Winna... (Tiener)
Rob19702 - 26-04-2024 om 14:44
Elise gaat Adil langzaam trainen tot een dekhengst. Met zijn enorme geslacht kan hij dingen die zelfs Mussa en Jeff niet konden. Maar blijft Elise dit keer wel trouw, of gaat ze toch weer dingen achter Lucas zijn rug om doen? Voor de zoveelste keer? De "rode draad" in het verhaal heeft iets meer tempo nodig. Het is allemaal ontzettend geil, maar gaat het ook ergens naartoe?
Reactie op: De Vriendengroep - 83: Uitdaging Geaccep... (Tiener)
Rob19702 - 26-04-2024 om 09:26
Na de stomend hete hoofdstukken met Kamila valt die verhaallijn weer een beetje dood en dat is eigenlijk wel jammer voor het verhaal. Elise mag nu weer even met een ander spelen,maar dat voelt een beetje als herhaling en ik weet niet of dat het verhaal nu echt verder helpt. Ik kan me wel voorstellen dat Elise stiekem een sexrelatie met Adil krijgt. Dat het niet bij 1x blijft en dat Lucas daar weer via via achter moet komen. Maar zo blijven we een beetje in cirkeltjes draaien. Waar gaat dit heen? De doorgaande lijn in het verhaal is een beetje zoek.
Reactie op: De Vriendengroep - 82: Voor Wat, Hoort W... (Tiener)
Rob19702 - 24-04-2024 om 08:24
Op het eind is Elise weer niet eerlijk. Zij is zo iemand die altijd plannetjes in haar hoofd heeft, misschien zelfs wel met andere kerels contact heeft zonder dat Lucas het weet. Elise gunt Lucas wel liefde, en die wil Kamila hem wel geven. We weten dat dit weer gaat klappen, ik hoop dat Lucas en Kamila verder naar elkaar toegroeien.
Elise kan ook niet goed uitleggen aan Kamila wat ze nu precies zoekt of tekort komt bij Lucas. Ergens schaamt ze zich er ook voor dat ze een complete slet kan zijn. En dat ze valt op "foute" mannen.
Reactie op: De Vriendengroep - 80: Meer Dan Terecht (Tiener)
Rob19702 - 22-04-2024 om 22:18
Weer een geweldig, spetterend deel, Jefferson. Echt top zoals je dit heerlijke trio geschreven hebt. Lucas heeft wel een enorm uithoudingsvermogen, maar dat is hem gegund met deze kanjers.
Ik gun Lucas en Kamila wat meer tijd samen, met z'n tweeën. Een lang weekend Parijs, of zo. Laat de vonken maar overspringen. Elise kan dan haar andere "hobby" oppakken en bij Mussa en Jeff op de koffie gaan. Iedereen gelukkig, voor zo lang als het duurt.
Reactie op: De Vriendengroep - 79: Kastanjes In Het ... (Tiener)