Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702
Rob19702 - 19-04-2024 om 11:46
Een mooi hoofdstuk, Jefferson, dit had het verhaal even nodig. Goed herpakt!
Kamila is (denk ik) degene die Lucas echt liefde zal geven. Elise is degene die Lucas spanning en sensatie zal geven. Maar hem ook pijn zal doen. Ik denk dat uiteindelijk Kamila overblijft. Een mooi stel, meer gelijkwaardig, met meer respect voor elkaar. Het andere Elise-verhaal hint ook wel dat het deze kant op gaat.
Elise doet hier ook wel iets moedigs, ze doet een stapje opzij zodat Lucas en Kamila elkaar kunnen ontdekken. Dat geeft haar natuurlijk ook ruimte om ook wat vaker op pad te gaan voor haar avontuurtjes.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Maar eerst een triootje bij haardvuur, daar zijn we wel aan toe ?
Reactie op: De Vriendengroep - 77: Een Lastig Verhaa... (Tiener)
Rob19702 - 18-04-2024 om 07:42
In dit verhaal is Elise 21, in het andere verhaal 24. 3 jaar later staat ze dus weer bij Mussa op de stoep. Het stel gaat in dit verhaal na een korte pauze gewoon op de oude weg verder. Lucas is aan alle kanten belazerd maar kan niet zonder. Ik moet eerlijk zeggen dat het nu wel veel herhaling wordt, juist het uit elkaar gaan had op dit punt in het verhaal iets kunnen doen. Even wat anders. Nu lijkt het meer van hetzelfde te worden. Elise zal ook wel iets met die Adil beginnen.
Reactie op: De Vriendengroep - 76: Het Vuurtje Warm ... (Tiener)
Rob19702 - 17-04-2024 om 19:50
Ik vrees ook dat door het publiceren van "Elise en de goden" het einde van dit verhaal al is verklapt. Ze gaan het vast nog een keer proberen, waarbij Elise fouten blijft maken en Lucas onzeker blijft. Er zullen geile avonturen komen, maar ook verdriet. En op het eind klapt het.
Lucas en Elise passen gewoon niet zo bij elkaar. Hij is introvert, onzeker, een denker. Zij is extravert, vol zelfvertrouwen richting mannen, een doener. We zitten nu in deel 75 en hun karakters zijn eigenlijk niet veranderd. Ze hadden wat meer naar elkaar toe moeten groeien. Hij met wat meer zelfvertrouwen en initiatief, en zij wat liefdevoller en volgzamer. En Ameland is niet meer de goede setting voor het verhaal. Je zit daar vast. Laat ze maar verhuizen.
Reactie op: De Vriendengroep - 75: De Andere Verhale... (Tiener)
Rob19702 - 17-04-2024 om 19:38
Het verhaal lijkt opnieuw te beginnen, met Elise die opnieuw toegeeft fouten gemaakt te hebben en Lucas die het moeilijk vindt om afscheid van haar te nemen. Zelfs nu hij weet dat Elise hem eigenlijk aan de lopende band bedrogen heeft met hun "Vrienden".
In de andere verhaallijn is Elise niet veel verder opgeschoten dan dit. Ze kan niet zonder de spanning en de sex met vreemden en ze gaat vrolijk verder met Mussa. Die verliefd op haar is maar ook heel goed weet dat hij haar nooit voor zichzelf zal hebben.
Reactie op: De Vriendengroep - 74: Haar Kant Van Het... (Tiener)
Rob19702 - 17-04-2024 om 16:44
Een gedurfde actie van Jefferson, de andere verhaallijn over "Elise" verklapt al dat Lucas en Elise op enig moment weer uit elkaar gaan en Elise bij Mussa uitkomt. Elise is dan 24, ik weet niet hoe oud ze in dit verhaal is. Dat staat misschien wel ergens.
Je maakt het jezelf wel lastig als schrijver zo, om de beurt een "Elise" en "Lucas" hoofdstuk in deze verhaal- en tijdlijn was misschien makkelijker geweest. Hoe dan ook veel succes en we blijven het volgen.
Lucas lijkt wel een beetje een sul in dit hoofdstuk. Geen familie, geen vrienden, alleen op een eiland. Ik had gehoopt dat hij wat stappen had gezet.
Reactie op: De Vriendengroep - 73: Dubbel (Tiener)
Rob19702 - 16-04-2024 om 20:53
Tot nu toe een beetje een valse start.
Elise praat en denkt hetzelfde als Lucas in de "Vriendengroep". Terwijl ik daar het idee kreeg dat zij juist heel goed wist wat ze wilde, en achter Lucas zijn rug om van alles aan het regelen was en deed. Iemand met intense gevoelens en een sterke wil. Geen twijfelaar zoals Lucas.
Het is nog een beetje lastig om de verhalen aan elkaar te knopen. Het personage "Elise" lijkt nog wat minder interessant dan Lucas. Die had wat meer de gunfactor. Voor Mussa geldt hetzelfde. Een lovestory tussen Elise en Mussa lijkt me gewoon niet zo interessant. Het verhaal van Lucas, Kamila, Hyun en hoe dat allemaal verder gaat lonkt meer. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Reactie op: Elise En De Goden - 2: Even Goede Vriend... (Romantisch)
Rob19702 - 15-04-2024 om 20:31
Nou, Lucas heeft de juiste keuze gemaakt zullen we maar zeggen!
Het zou megagaaf zijn als er tegelijkertijd een verhaallijn rondom Lucas start...en deze twee verhaallijnen op enig moment weer bij elkaar komen. Maar dat is misschien wel heel erg ingewikkeld en veel gevraagd. Dit gaat natuurlijk uitlopen op Elise die zich laat uitwonen door een stel donkere jongens. Dit vind ik eigenlijk nog het minst interessant. De sex zal geil zijn, maar de verhaallijn...ik weet het niet. Klinkt als meer van hetzelfde. Of gaat Elise na een paar goede gangbangs Lucas toch missen? Ik ben benieuwd!
Reactie op: Elise En De Goden - 1: Het Witte Huis (Romantisch)
Rob19702 - 10-04-2024 om 16:14
Een geil verhaal, om je vrouw zo uit te lenen, maar jammer dat Kees zelf niet aan zijn trekken komt. Daar heb ik dan weer helemaal niks mee. Jammer dat de meeste cuckolding verhalen dan meteen weer zo ver gaan.
Reactie op: Queen Of Spades: De Tattoo Werkt (Hetero)