Rob19702 - 28-04-2025 om 23:00
Complimenten voor deze spannende reeks van een stelletje dat het swingen aan het ontdekken is.
Als ik dan nog een tip mag geven, dan is het ook leuk als het stel nog gewoon seks heeft met elkaar en het niet alleen maar om "seks met de ander" gaat. Zo hou je het een beetje in balans. Ik ben benieuwd of het nog verder gaat. Ga zo door!
Reactie op:
Rob19702 - 25-04-2025 om 09:34
Of het echt helemaal waargebeurd is weet ik niet, maar het is wel een sterk verhaal. Beter dan die slappe cuckold verhalen waarin de kerel alles maar laat gebeuren en de vrouwen alle afspraken niet nakomen.
Reactie op:
Rob19702 - 16-04-2025 om 13:40
Bij de meeste cuckolding verhalen is er een neerwaartse spiraal waarbij de Cuck zich steeds meer laat vernederen. Vaak eindigen deze verhalen niet of slecht. Dit verhaal is eigenlijk geen cuckolding meer, maar vreemdgaan. Er is geen sprake meer van een fetish, maar van een stuklopende relatie met een vrouw die haar man niet meer respecteert.
Ik denk dat de man in dit verhaal er uiteindelijk beter uitkomt. Hij heeft zijn eigenwaarde nog en vindt wel iemand anders. De vrouw zal afglijden en zich laten gebruiken tot ze niet meer nodig is. Dan wordt ze gedumpt of misbruikt. Hij vindt liefde, zij alleen nog lust.
Dit laat een andere, meer realistische kant van cuckolding zien. Want wat begint als een spannend experimentje loopt al snel fout.
Reactie op:
Rob19702 - 11-04-2025 om 08:32
Een heerlijk verhaal, ik hoop dat er nog veel delen gaan volgen!
Reactie op:
Rob19702 - 08-04-2025 om 07:16
Cuckolding verhalen ontsporen altijd zo. Net als bij de verhalen van bijvoorbeeld Aadje. Jammer.
Iedere man had er al lang een punt achter gezet. Deze kerel blijft maar aanmodderen. Zelfs nu twijfelt hij nog. Hou de eer aan jezelf en laat die slet toch vallen.
Reactie op:
Rob19702 - 03-03-2025 om 23:05
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste hoofdstukken wat sneller doorgescrolled heb. Weinig schot in het verhaal, veel lange sexscenes die mooi geschreven zijn, maar ook meer van hetzelfde zijn. De verhaallijn met Eke en Willemijn kon mij niet zo boeien. Maar ik snap dat je het zo wilde afronden. Ik moet ook zeggen dat ik Lucas wat minder sympathiek ben gaan vinden, hij heeft ook wat stiekeme trekjes, terwijl Kamila alles voor hem doet. Dat gaat hij misschien nog wel een keer terug krijgen. Kamila mag af en toe wel wat meer van zich afbijten, ze is nog net geen heilige in dit verhaal.
Wat zijn de dromen van Lucas en Kamila? Hoe kijken ze naar de toekomst? Wat voor relatie willen ze eigenlijk? En waar? Het blijft allemaal vaag en erg op het hier en nu gericht. Het verhaal staat al best een tijdje in de sluimerstand. Het uitstapje van Kamila en de follow up hebben erg lang geduurd.
Reactie op:
Rob19702 - 27-02-2025 om 18:57
Spannend!!! Supergaaf hoofdstuk, Jefferson! Ik ben benieuwd!
Reactie op:
Rob19702 - 23-02-2025 om 15:36
tip: Met (verzonnen) namen ipv letters leest het toch wel een stukje prettiger.
Reactie op:
Rob19702 - 22-02-2025 om 08:23
Eindelijk wat bewegeging in het verhaal, dat was hard nodig. Een andere locatie met andere personen. Terug naar de basis, ook.
Maar wat zou ik het jammer voor het verhaal vinden als Kamila en Lucas wéér apart gaan. Jefferson doet wel heel erg zijn best om de twee uit elkaar te drijven. Ze hebben voor zover ik weet nog nooit iets samen buiten Ameland gedaan.
Een driehoeksrelatie met Kamila en Elise zou mooi zijn. Of uiteindelijk een soort harem voor Lucas, met die andere meiden. Maar ik had eerst Lucas en Kamila wat meer "samen" gegund.
Reactie op:
Rob19702 - 21-02-2025 om 13:48
Weer een mooi lang deel. Het is wel een heel lang weekend weg van Kamila, voor mijn gevoel is ze al 3 weken weg. Tijd voor wat nieuwe ontwikkelingen aan haar kant.
Reactie op: