Cocacolafan - 21-05-2023 om 10:45
Wat een heerlijk vervolg verhaal, jammer Danny dat het zo gelopen is met je ogen. Kijkt uit naar het vervolg verhaal, zeker nog wat er allemaal gaat gebeuren. Dikke 10 ++++++++
Reactie op:
Leen - 21-05-2023 om 09:55
Dolblij met wat ik te lezen kreeg, tot de voetnoot voor een ontnuchtering zorgde. Hopelijk vinden ze snel een remedie. We duimen daarvoor. Xxx
Reactie op:
Leon - 21-05-2023 om 09:21
Hey man,
Weer een mooi verhaal, ben erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen.
Stiekem hoop ik ook op een aanzoek van Anna of Lotte.
Kut om te horen van je ogen, ik hoop dat alles goed komt.
Ik heb zelf -3.5 op allebei mijn ogen maar is stabiel.
Het komt allemaal goed.
Grt
Leon
Reactie op:
Bee - 21-05-2023 om 08:31
Heerlijk verhaal, maar balen van je ogen!
Gun je niemand..
Maar je schrijft echt super.. Ook je andere sites heb ik met plezier gelezen... Ga zo door..
Ik hoop dat Dat blijft kunnen.
Gr Bee
Reactie op:
Igor Strawinsky - 21-05-2023 om 06:53
Ik heb genoten van je verhaal maar ben geschrokken van je mededeling dat je langzaam blind word😪. Zelf zie ik ook niet best draag een bril ik heb zelf -10 met varifocus maar ik lees over mijn bril meestal heen. Maar dit terzijde Danny heb weer genoten van je verhaal en wacht rustig aan op het vervolg. Groet Ron
Reactie op:
Johnnie Walker - 21-05-2023 om 06:37
Ben zo blij voor jou Danny 🤩
1) voor je zicht verbetering
2) voor jou dierbare vriendengroep
3) voor Mandy om haar leven met
jou te delen
4) voor het blijven schrijven van deze prachtige serie verhalen.
Elke keer weer een genot om te lezen.
Reactie op:
Jan11027 - 21-05-2023 om 01:54
Danny, ik duim voor je dat ze wat vinden wat gaat helpen
Reactie op:
Karel15457 - 21-05-2023 om 01:38
Een fantastisch verhaal, ik kijk er iedere keer naar uit.
Reactie op:
Lowie - 08-05-2023 om 15:23
Een jaartje of 5 geleden ook een staaroperatie ondergaan. Na een paar dagen bleek dat de kunstlens verschoven was en ik belandde in het oogziekenhuis in Rotterdam. Daar hebben ze onder narcose weer een andere lens geplaatst. Was wel spannend. Ik vreesde dat ik het zicht uit dat oog zou verliezen, maar het kwam allemaal goed. Zeer deskundig zijn ze daar. De oogarts was een beeldmooie vrouw van achter in de dertig of zo. Ze keek enkele keren diep in mijn ogen. Dat was wel een pluspuntje 😄
Reactie op:
Respect - 08-05-2023 om 13:16
Heel mooi dat je dit aan de mensen meedeelt hoe zo een operatie verloopt, ik hoop net als iedereen dat je daardoor beter ziet want dat verdien je.
PROFICIAT!!!
Reactie op: