Simon1967 - 30-11-2022 om 09:15
hallo danny we moesten even wachten maar dat was het waard.Wat weer een mooi Deel ik heb genoten.hoop echt dat je het schrijven nog volhoud ik vind deze serie echt geweldig en erg knap dat je ons zo vermaakt ga zo door een dikke 10plus
Reactie op:
Oelewapper - 30-11-2022 om 00:17
Ik proefde geluk en vriendschap in elk woord, in elke zin. Zo maakte je van dit verhaal een huwelijksbuffet vol heerlijke gerechten.
Heerlijk!
Reactie op:
Rick10879 - 30-11-2022 om 00:14
Danny,
Wat een heerlijk verhaal, dit mag er helemaal zijn. Past bij alle belevenissen.
Op naar de vele volgende delen. Hoe gaat het verder, waar gaan ze naar toe op reis. Wat beleven ze daar. Maken ze vrienden, kom maar op.
Rick
Reactie op:
Geert Jan - 29-11-2022 om 23:30
Heerlijk verhaal weer
👍👍ga vooral door top
Reactie op:
Cocacolafan - 29-11-2022 om 20:38
Een woord geweldig verhaal, tranen liepen langs mijn wangen. Van vreugde wat een mooie receptie. Wat ben ik blij dat de oma van Danny alles heeft mogen meemaken,kijk uit naar het vervolg verhaal. Wat een stel lieve vrienden hebben jullie. Weer een dikke 10 +++++++ , het was het wachten waard het vervolg. Hopelijk tot gauw weer, bedankt dat we mee mochten genieten
Reactie op:
Ron W - 29-11-2022 om 19:46
Ik heb hier maar 1 woord voor,
●●● GEWELDIG●●●
○○○○EEN 10○○○○
GROET Ron
Reactie op:
Leen - 29-11-2022 om 18:06
Ik denk dat jij een perfecte wedding planner zou zijn met al die leuke ideeën. Top 👍
Reactie op:
Piet10930 - 29-11-2022 om 17:55
Wat een mooi verhaal, het vervolg eigenlijk van het huwelijk, mooi geschreven en het moment van het feest en het feit dat alles geregeld is dat Danny goed kon zien tijdens het feest was mooi geregeld , het mooiste vind ik op het podium, daar waar hun vrienden , hun leven van Mandy en Danny naspoelen vond ik fijn. Opnieuw een + 10
Groetjes, Piet
Reactie op:
Cees Desert Devil - 29-11-2022 om 17:45
Zo even wachten, en daar is deel 68. Prachtig.
Reactie op:
Davy - 29-11-2022 om 17:34
Hallo Danny,
We (ik en mijn medelezers) hebben wat langer moeten wachten dit keer, maar ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat het wachten weer zeer de moeite waard was.
Wederom een dikke vette 10 voor jou!!!
Hopelijk gaat het verhaalnog lang door en kunnen we nog lang genieten van jou mooie manier van schrijven in dit verhaal en toekomstige nieuwe verhalen.
Reactie op: