Fredje18038 - 22-12-2022 om 13:30
Blijf bij Mandy en Danny. Misschien hier en daar wat groepssex extra
Reactie op:
Marc4891 - 22-12-2022 om 13:19
Wat mij betrefd door gaan met D&M!
Reactie op:
Concrete - 22-12-2022 om 13:12
Ik lees het met veel plezier, een vervolg zou ik waarderen. Een nieuwe serie ook. Je hebt een fijne schrijfstijl.
Reactie op:
Zwelgje - 22-12-2022 om 13:12
Hoi Danny,
ga aub door met deze serie. Ik zit er weer iedere keer op te wachten. Echt super!
Reactie op:
Loeki - 22-12-2022 om 12:38
Here Danny boy,
Voooooralll doorgaan met de Beeldschone weer een 10+
Nieuwe verhalen kan altijd nog maar hier zijn we nog lang niet op uitgekeken.
Reactie op:
Simon1967 - 22-12-2022 om 12:37
Wat weer een geweldig deel Danny.zo mooi in Details geschreven.
Zo en nu op je vraag terug te komen voor mij persoonlijk mag deze serie nog lang doorgaan in verheug me Elke keer weer als er een nieuwe deel uitkomt ik weil Danny en zijn vrienden niet missen des GA alstublief door
In Wiens je fröhlich Weihnachten und ein gut rutz e
Reactie op:
Willempie - 22-12-2022 om 12:19
Bedankt voor weer een deel van dit fantastische verhaal. Heb er weer van genoten. Jouw vraag over hoe verder vind ik moeilijk te beantwoorden. Ik ben zeker nog niet zat van Danny en Mandy en de vriendenclub, maar kan me ook voorstellen dat je met iets nieuws begint, maar goed ik zal toch een keuze maken: ga nog maar door met dit verhaal.
Reactie op:
Simon1967 - 03-12-2022 om 18:58
Hoi danny ben weer bij deel 1 begonnen met opniewe te lezen geweldig
Je moet nog even een link plaatsen naar deel 66
Groetjes uit duitsland
Reactie op:
Stanzie - 30-11-2022 om 19:15
Prachtig verslag van een heel mooi huwelijksfeesten met het toneelstukje van de vriendengroep... En dan nu de huwelijksnacht?
Reactie op:
Beer2 - 30-11-2022 om 09:43
Dannyboy het is weer een schitterend verhaal, en het is zeker een dikke tien waard. ik hoop dat er nog volgende delen komen want het is nog in mijn ogen niet af dus kom maar snel weer met een schitterend deel
ik hoop dus dat het nog verder gaat dus ga zo door.
Reactie op: