Cocacolafan - 22-12-2022 om 15:23
Alsjeblieft nog even doorgaan, voor de mensen die het te lang vinden moeten ze zelf stoppen. Ik geniet nog elke keer, kijk er altijd naar uit.Nu eens lekker vervolg op de dag, wens alle mede lezers hele fijne feestdagen,gezond 2023. Danny ook samen met zijn vrouw, vrienden, vriendinnen, kennissen. Hele fijne feestdagen en ook voor jullie gezond 2023. Kijk uit naar het vervolg, dikke 10 +++++++ weer voor je verhaal
Reactie op:
Ton18043 - 22-12-2022 om 15:16
Het verhaal leest als een roman. Niet overdadig in situaties en gedrag. Niet grof in taalgebruik en beschrijvingen. Respectvol beschreven hoe een vrienden groep en familie met elkaar om kunnen gaan. Ik zou zeggen doorgaan 😄ik kijk er naar uit. Enne een ander mooi verhaal kan toch samen gaan of er in overlopen?
groet en fijne feestdagen.
Reactie op:
Fritz - 22-12-2022 om 14:35
Danny,
Hele fijne feestdagen en een fantastisch 2023 gewenst.
Ik blijf het een boeiende serie vinden en van mij mag deze nog wel even doorgaan, maar ik kan niet voor jou beslissen.
Ook je andere series zijn geweldig. Wat je ook besluit, ik zal je verhalen met veel plezier blijven lezen!
Reactie op:
Frans18042 - 22-12-2022 om 14:31
Dannyboy,
Ik heb genoten van je verhalen over de beeldschone huisgenote. Het was goed geschreven, opwindend en soms ook erg emotioneel. Kortom de beste verhalen die ik op opwinden.net heb gelezen. Ga zo door en zal je verhalen met plezier lezen. Volgens mij kun je de verhalen nog verder uitdiepen. Maar andere verhalen zal ik zeker met plezier lezen, voor de hele serie verhalen zou ik je zeker een hoge waardering gegeven hebben van een 9+.
Reactie op:
Richard18041 - 22-12-2022 om 14:26
Vind leuk om te volgen over Mandy en Danny
Reactie op:
Scary-Hary - 22-12-2022 om 14:16
Danny,
Eerst en vooral wens ik je fijne kerstdagen en een voorspoedig 2023.
Verder hoop ik dat je nog lang over Danny & Mandy blijft schrijven.
Harry
Reactie op:
Hans11081 - 22-12-2022 om 14:11
Ga nog maar rustig even door!!
En hele fijne feestdagen
Groet
Hans
Reactie op:
Davy - 22-12-2022 om 13:49
Hallo Dannyboy,
Wat mij betreft mag je nog heel lang met deze serie doorgaan.
Nieuwe serieverhalen van jou zijn uiteraard ook zeer welkom, ik lees ze allemaal met veel plezier.
Alvast fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.
En hopelijk komen er nog veel vervolgen van Een Beeldschone Huisgenote.
Davy.
Reactie op:
Leike11020 - 22-12-2022 om 13:34
Vooral doorgaan. Je hebt nog heel veel mooie opties met Anna, zusje van Anne, alle vrienden enz om over te schrijven en dit is echt een topserie. Geniet er iedere keer weer van
Reactie op:
KcirtaP - 22-12-2022 om 13:31
Wat mij betreft kan het verhaal nog wel even doorgaan.
Sowieso wil ik de belevenissen van de huwelijksreis lezen.
Reactie op: