Reuel - 06-06-2026 om 16:05
Dankjewel voor de tien. Ik besloot om de ene AI-assistent overdreven plat te laten praten en de andere overdreven netjes. Was een geintje. Maar ik respecteer je mening.
Reactie op:
Reuel - 25-10-2025 om 10:18
Het is verkiezingstijd. Ik wou een verhaal schrijven die daar op aan haakte. Maar zonder te beschuldigen. Zonder ook te polariseren. Alleen wat simpele feiten en daarmee mensen aan het denken zetten.
Frans
Reactie op:
Reuel - 02-07-2025 om 07:46
Hoi Astrid,
Je moet als je verhaal klaar is het even door de spellings en grammatica controle halen. Maar dat heb je misschien ook wel gedaan. Maar dat is dus niet genoeg je moet het echt nog een paar keer doorlezen. Dan had je er nog een paar foutjes uit kunnen halen en faar wordt je verhaal weer beter van.
Veel succes
Frans
Reactie op:
Reuel - 02-06-2025 om 13:39
Prachtige beeldspraak, echt een heel mooi verhaal. Wordt dit een roman? (In verhalen) 😊
Reactie op:
Reuel - 17-02-2025 om 19:28
Een tien voor meneer de Heer. Een echt mooi opgebouwd verhaal met heerlijk vleugje seks erbij
Lees ook ook eens een verhsal van mij. Ik ben ook begonnen met een nieuwe reeks. De ring van Azelfafage. In dit verhaal gebruik ik dezelfde opbouw als jij.
Reactie op:
Reuel - 11-02-2025 om 11:07
Handige Harry en Cees:
Jullie willen seks in het verhaal. Seks is een belangrijk element in het leven van een mens. Het behoort onderdeel te zijn van een verhaal. Maar mij gaat het om het verhaal. Het gaat mij vooral om het verhaal. Frans wordt bezocht door een mysterieuze vrouw op een duistere planeet. Ze komt hem halen en hij gaat mee naar waar? Het paradijs? Zijn lichaam sterft en zijn collega Mark vind hem de volgende ochtend dood in zijn bed met een gelukzalige blik op zijn gezicht. Ja, een vervolg zou kunnen het is er al een beetje. Maar eerst komt de ring van Azelfafage. Nog een paar daagjes wachten denk ik
Reactie op:
Reuel - 07-01-2025 om 16:09
Je kunt echt goed schrijven Tdid Dit was een heerlijk verhaal.
Nog bedankt voor je commentaar op neergestort.
Maar iedere schrijver doet het op zijn eigen manier.
Reactie op:
Reuel - 07-01-2025 om 11:45
Astrid, Regenman, Handige Harry, Tanne Dali
Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reactie. Ik leer er weer van.
Astrid: Je hebt gelijk die woeste vrijpartij had ik beter uit kunnen werken.
Regenman: Ja die woeste vrijpartij had beter gekund Het had romantischer gekund maar niet geiler.
Handige Harry: Het verhaal is echt niet afgeraffeld ik heb er flink veel studie voor gedaan. De ster Copernicus is een dubbelster die op 41 lichtjaren van onze aarde staat. Het heeft vijf planeten en Harriot is de vijfde plaaneet en bevindt zich in de zogenaamde leefbare zone dat is de afstand die een planeet tot zijn zon heeft waarbinnen menselijk leven mogelijk is. Men vermoed ook dat Harriot manen heeft. Ja dus, bij deze. De dopamine en cortisol die door de lichamen van de twee geliefden giert zijn de stofjes die ons lichaam aanmaakt als we verliefd worden. Deze kennis heb ik opgedaan uit het boek van Tila Pronk: Liefde verandert. Het boek gaat over onze allerleukste hobby en leert ons hoe het bij ons mensen zit Heel leerzaam, kan het je aanraden. Het enige wat ik heb afgeraffeld is die woeste vrijpartij Sorry Harry, volgende keer beter
Tanne Dali: Ja ik weet het nu wel, die woeste vrijpartij had beter gemoeten sorry Tanne
Ik weet niet of jullie zelf ook schrijven maar schrijven is een worsteling. Ik wil wel dat het allemaal klopt en dat was best even studeren. Begon s'morgens met schrijven en puzzelen. Om tien uur s'avonds moest het maar klaar zijn. Ik had beter de volgende ochtend het verhaal echt af kunnen maken. Heeft iemand van jullie wel eens een uitgever proberen te vinden voor zijn of haar werk? Een uitgever zou een doorsnee
Opwindend.Net verhaal nooit accepteren. Dus Regenman het verhaal had wel romantischer gekund maar niet geiler Een uitgever accepteert geen volgespoten kutjes of heftige pijpscenes of mondjes en borsten die volgespoten worden met zaad. Mijn uitgever zou het domweg niet accepteren en dan bedoel ik niet
Opwindend.Net want die vinden dat prima
Reactie op:
Reuel - 23-02-2022 om 21:04
Dat is een lekker verhaaltje Pat. Je kunt het
Reuel 😎
Reactie op: