Datum: 03-07-2009 | Cijfer: 7.6 | Gelezen: 25967x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Ik lag heerlijk in mijn eentje en kroop naakt in de slaapzak. Met mijn handen streelde ik mijn l;ijf kneep in mijn tepels waarop mijn maatje heerlijk ging steigeren. Ik pakte mijn eikel beet en begon heel zachtjes mijn pik te masseren. Heerlijk. Hmmmm…mijn lekkere rechte onbesneden paal van zo'n 20 cm. Tja, ik was er toch akelig trots op dat wanneer die zo fier omhoog stond zo heerlijk aanvoelde. Mijn gedachten gleden af naar Henk. Wat had zijn gedrag te betekenen en wat deed dat met mij dat ik steeds zulke gevoelens kreeg...

We waren op schoolkamp op een van de waddeneilanden. Met een deel van de klas die gekozen hadden voor de eilanden. Een ander deel koos voor het zeilkamp. Velen hadden een tent mee en sliepen bij elkaar. Netjes gescheiden. Jongens bij jongens en meisjes bij meisjes. Mijn schoolmaatje die eerst ook mee zou koos op het laatst toch voor het zeilkamp dus ik had mijn eigen tent meegenomen. Een driepersoons tentje, maar ik zou er in mijn eentje ruimte genoeg hebben. De anderen hadden allemaal al een plek in een tent. Toen we van de boot afreden met onze bepakte fietsen was het richting de camping waar we gezellig bij elkaar in een kring de tenten opzetten. Midden tussen de tenten werd een zeil gespannen waaronder we konden koken e.d. De meiden lagen met z'n allen in twee grote tenten en de jongens in drie kleine. We waren met 6 man. Twee vrienden ('t stelletje) lagen in en kleine tweepersoons legertent. De andere drie in een vierpersoons en ik in de mijne. We hadden de tenten dicht bij elkaar gezet en de meiden aan de andere kant van het open veld en de leiding netjes ertussen in een enorme tent met verschillende slaapcabines. Ik vond het jammer dat mijn schoolmaatje niet meeging. Op het allerlaatst had hij gekozen voor het zeilkamp. Hij had verkering gekregen met een meisje dat naar dat kamp ging en hij moest zo nodig mee.

Direct na het opzetten van de tent gingen we naar het strand om een frisse duik in zee te maken. Heerlijk! Het zilte water maakte dat je je lekker opfriste. Al stoeiend en elkaar achterna zittend spartelden een uurtje in de golven en daarna op de handdoeken onder langs de duinenrij liggen bijkomen van de lange reis. Gezellig. We waren moe van het reizen en het duurde ook niet lang of we lagen met z'n allen te pitten.

Ik zal eerst even vertellen met wie we waren en welk types ons kamp bevolkten. Ten eerste natuurlijk de leiding. Twee leraren en één lerares gingen mee om een oogje in het zeil te houden en de excursies te begeleiden. Jan en Karel waren toffe kerels van een jaar of 30. Jan getrouwd en vader van twee keuters en Karel vrijgezel. Ze zagen er goed uit en je kon zien dat ze veel aan sport deden. Ze waren erg in trek bij de dames (vooral de vrijgezelle Karel), maar ze gingen nooit op hun avances in. Lucia was de vrouwelijk begeleidster en ontzettend spontane vrouw van 50. Zij was als het ware onze moeder. Ze wilden dat we tijdens het kamp ze geen gemevrouw en gemeneer maar gewoon bij hun voornaam Lucia, Jan en Karel noemden. Verder waren er vier meiden en zes jongens. Wim en Tim waren een vast vriendenkoppel. Zij kwamen ook uit een naburig dorp en waren altijd erg op zichzelf. Deden met alles mee maar zeiden nooit teveel. Maar een rustig en plezierig stel. We noemden ze wel achter hun rug om ’t stelletje, maar dat lieten wij en zij nooit merken. Eigenlijk kon je geen hoogte krijgen van hun relatie, maar dat was van hen. De meiden waren vier vriendinnen. Leuke joviale meiden waarmee we altijd een hoop lol hadden. Niet van die modepoppen, maar een paar vlotte meiden die er goed uitzagen. Evert en Arnaut waren eigenlijk twee jongens die alles mee hadden. Zagen er goed uit, konden heel goed leren, waren goed in sport creativiteit, organiseren e.d. maar stonden nooit zo op de voorgrond, maar waren altijd de juiste kerels op de juiste plek. En dan was er Henk. Hij kon het op school altijd net redden en met steun (vooral van Evert en Arnaut ) zat hij nog steeds bij ons in de groep. Hij compenseerde zijn leerwerk met een hele hoop nadrukkelijke spontane aanwezigheid. Hij maakte van zijn hart geen moordkuil en zei altijd hoe hij erover dacht. En ikzelf was een lekker stuk haha en had was er gewoon zonder veel op te vallen. Op school was ik meestal samen met mijn maatje maar ik kon het eigenlijk met iedereen prima vinden. Ik had ook bewust gekozen voor dit kamp, want de branieschoppers uit onze groep gingen naar het zeilkamp. Wij waren dus eigenlijk meer het softe stel, maar ontzettend gezellig zonder bravoure gedoe maar allemaal gewoon zichzelf, het zou dus een heerlijk weekje worden zonder confrontaties die dan door Lucia steeds weer in de kring besproken moesten worden. Wij beheersten onze sociale vaardigheden als vanzelfsprekend (grinnik). Laten ze maar kringesprekken en groepsdiscussies hebben op het zeilkamp. Terug op het strand. Ik werd als eerst wakker en keek om me heen. Naast me lag Henk op zijn zij. Hij sliep diep en ik zag dat hij in zijn slaap een stijve had gekregen, en niet zo’n kleinte ook. Ik grinnikte en voelde dat mij dat niet onberoerd liet. “Toe nou”, dacht ik doe ff gewoon man. En ik ging rechtop zitten om aan wat anders te denken. Gelukkig hielp dat enigszins, maar ik was beduusd door mijn reactie. Mijn verkering was net vorige week uitgegaan en nu krijg ik een stijve om daar Henk zo te zien liggen met een paal van jewelste!? Verward keek ik weer naar Henk. Wat had die vent toch een prachtig lijf. Dat was me eigenlijk nog nooit zo opgevallen, maar ik heb dat ook nog nooit van dichtbij zo op mijn gemak kunnen bekijken. En weer reageerde mijn pik. Ik geneerde me dood, maar gelukkig lag iedereen met de ogen dicht behalve Karel die aan de andere kant op zijn ellebogen lag (zeker de boel in de gaten houden) en knikte me glimlachend toe en knipoogde. Die had natuurlijk wat in de gaten. Wat nu. Ik wilde niet met die stijve hier blijven liggen dus snel naar zee daar kon ik afkoelen. Ik stond snel op en rende naar het water, nagekeken door een grinnikende Karel, die man ontging ook nooit wat. In het frisse water kwamen mijn troebele gedachten en mijn pik tot rust. Henk was ook wakker geworden en kwam er hard aanrennen. Even afkoelen… dan kan de boel wat krimpen haha Ja dat had je wel nodig, maar je bent niet de enige Of jij ook al. Dat komt van het slapen haha nou daar heb ik 'smorgens ook wel eens last van maar niet op het strand. Met een ferme duik dook hij de golven in en samen zwommen we tot achter de branding. We hoorden een fluitsignaal van Karel. Hij stond aan de waterrand en floot op zijn vingers dat we niet te ver de zee in mochten. Zullen we doen wie het eerste bij Karel is? En daar doken we getweeën het water in en zwommen als een paar bezetenen. Het had een groot voordeel, want de beide erecties waren tot een minimum gereduceerd. Zo even de hormonen afkoelen? Ik kom er ook in en zo en al spattend in het water lieten we het daarbij. En weer keek ik naar twee gaven lijven. Het een volgroeid met een spotieve gebronsde tors en een ander in de groei. Prachtig hoe Henks gespierde lijf door de golven kliefde. Na samen wat gedold te hebben waarbij ik genoot van de aanrakingen van Henk maar ook van Karel liepen we weer gewoon geproportioneerd naar de anderen toe. Die waren ook al wakker geworden.

Lucia zette de boel in beweging: Kom mannen en dames, dan gaan we boodschappen doen en eten koken. We hadden afgesproken dat we om de beurt zouden koken. Tent voor tent. En omdat de dames met hun vieren waren zouden van het een extra diner krijgen. En wij deden dan de pasta's. Omdat mijn maatje was afgevallen zei Henk dat hij wel mij zou koken. Dan hoefde ik dat niet alleen te doen. Dus met de hele club naar de kampwinkel om te kijken wat daar zoal was. Irma, die uit een groot gezin kwam dat van aanpakken weet regelde van alles en wij lieten ons dat allemaal welgevallen. Toen we de winkel uitgingen hadden we voor vier dagen eten bij ons. En natuurlijk ook drinken en wat gesnaai voor de late avond. Wim en Tim zouden de eerste dag eten koken en de rest kon zich in die tijd gaan douchen en tijdens het afwassen konden zij dat doen.

Dus op naar het toiletgebouw. We gingen het douchelokaal in het wasten ons daar heerlijk. We hoorden aan de andere kant de meiden giechelen en de opmerkingen over en weer waren niet uit de lucht. Ik keek naar de andere jongens. Niet dat dat nu zo bijzonder was want we zien elkaar wekelijks na de gym tijdens het douchen. Maar ik keek met andere ogen naar Henk. Hij zeepte zijn kloten heerlijk in en ik zag dat zijn piemel ietwat gevuld was. Hij zag dat ik keek, knipoogde en stak zijn hoofd onder de straal om zijn haren te spoelen. En weer kreeg ik dat gevoel in mijn buik en dat warrige in mijn hoofd en natuurlijk begon mijn pik daarop te reageren. Ik ging snel onder de douche vandaar en pakte de handdoek. Gelukkig net op tijd want ik kon mijn stijve pik nog net verbergen. Snel liep ik naar de kleedruimte en deed mijn broek aan. Gelukkig gered! He Robert, ben je nu al klaar en daar kwam Henk aan Hij keek verbaasd dat ik mijn broek aanhad (meestal was ik de laatste en liep altijd nog een tijdje in mijn blootje) en hield mijn blik iets langer gevangen dan gewoonlijk. Een blik van ? geef het maar een naam...maar het verwarde mij weer.. Ja ik ga even kijken of ik Tim en Wim kan helpen. OK tot zo.

Onze kampleiding at met ons mee en we hadden een heerlijk gezellige maaltijd. Na de afwas en het opruimen stelden we voor een lange strandwandeling te gaan maken. De wind was gaan liggen en voor de eilanden was dit gewoon een unieke avond. Als we wat opschoten konden we zon zelfs zien onder gaan. En zo kwamen we even later met de hele club aan het strand. Het was nu afgaand water en er waren veel vogels op het strand. Jan en Karel (onze beide leraren) konden ons daarover heel veel vertellen. De zon ging onder en de meiden vonden het een romantisch plaatje. Eerlijk gezegd deed het mij ook wel wat. Het was mooi die oranje bal zo in de zee te zien zakken. Mooi he, hoorde ik naast me. Daar kan ik toch helemaal lyrisch van worden, zei Henk en knipoogde naar me. En jij dan Robert. Krijg jij daar ook kriebels van. Hij grinnikte en liep zonder antwoord af te wachten naar voren. Weer dat warrige gevoel. Wat bedoelde hij daarmee? Waarom liep hij dan zo maar weg. En wat betekende die open en lachende blik die mij gewoon van mijn apropo brachten en me een knikkend gevoel in de benen gaven. Veel tijd om daarover na te denken was er niet.

We waren bij een duinovergang gekomen waarachter een dennenbos lag. Robert deed het voorstel om hout te sprokkelen en een kampvuur te maken op het strand. Het weer was zo stil en rustig en dat was voor hier wel een unicum en daarom moesten we daar maar niet mee wachten tot de laatste avond, want het weer kon zo omslaan. Dat was even flink aanpezen met z'n allen. Maar met zo'n drie kwartier sjouwen en verzamelen hadden we toch een mooi bultje hout bij elkaar. De zon was nu helemaal onder en aan de horizon was een prachtige roze gloed waarneembaar. Fantastisch, zei Jan, Dat is goed gedaan mannen en dames. Nu de fik erin.

Binnen no time stond de stapel met droge takken in lichte laaie. Heerlijk. We gingen er allemaal omheen zitten en er werden allelei anekdotes verteld. Leuk allemaal. We zaten met z'n allen vlak bij elkaar. Mooi hè Robbert, en met die woorden kwam Henk naast me zitten. Hij keek mij met zijn pretogen aan maar daarachter lach een ernstige blik en weer hield die me in de greep en hield hij die even vast net wat langer dan gewoonlijk. En weer dat gevoel. Lucia onze lerares kwam op het onzalige idee een spel te gaan doen. Tuurlijk deden we daar allemaal aan mee, want zo waren we nu eenmaal. Het was een soort balspel en je moest de bal vangen en de vraag die daarbij hoorde beantwoorden. Wanneer je de bal miste moest je antwoord geven en wanneer je de bal ving mocht je kiezen. Natuurlijk kwamen de vragen door de kring over verliefdheid, liefdes, verkering, seks en hoe vaak enz. Ik vond dit helemaal niet leuk en deed ook mijn uiterste best de bal te vangen zodat ik al die vragen niet hoefde te beantwoorden. Vooral de meiden waren akelig nieuwsgierig naar ons liefdesleven. Zo kwam er een vraag bij mij of ik wel verliefd zou kunnen worden op een jongen. Ik schrok zo van die vraag dat ik de bal miste en geen antwoord kon geven. Ik was even perplex. Karel zag mijn onmacht en greep in. Dat vragen jullie maar aan iemand alleen en niet in de groep. En lachend zei hij: Bescherming van de privacy. En meteen er achteraan: Kom we gaan Het wordt al laat voor de eerste dag. Bij de vraag waarbij de hele groep op mijn antwoord wachtte keek Henk mij met een nieuwsgierige blik aan. Op de terugweg liep hij samen te praten met Irma, zijn hartsvriendin, maar ik kon niet verstaan waarover ze het hadden. Ik hoorde wel een keer mijn naam noemen. Alleen met mijn gedachten slenterde ik achteraan. Zo kwamen we bij het kampeerterrein aan. Het was al vochtig geworden en iedereen wilde naar bed. Allen waren we moe na zo'n eneverende dag. We liepen met z'n allen naar het toiletgebouw om onze tanden te poetsen. Daar vroeg Wim aan mij: We hebben nog steeds geen antwoord op onze vraag. Het werd even helemaal stil. En weer zag ik Henk kijken. Jammer dan, dan blijft het toch een vraag zonder antwoord, zei ik. Gaf hem een por tussen de ribben en al lachend gingen we naar onze tenten. Na een welterusten ging iedereen zijn tent in.

Ik lag heerlijk in mijn eentje en kroop naakt in de slaapzak. Met mijn handen streelde ik mijn lijf kneep in mijn tepels waarop mijn maatje heerlijk ging steigeren. Ik pakte mijn eikel beet en begon heel zachtjes mijn pik te masseren. Heerlijk. Ik had een lekkere rechte onbesneden paal van zo'n 20 cm. Tja, ik was er toch akelig trots op dat wanneer die zo fier omhoog stond zo heerlijk aanvoelde. Mijn gedachten gleden af naar Henk. Wat had zijn gedrag te betekenen en wat deed dat met mij dat ik steeds zulke gevoelens kreeg. We kenden elkaar toch al vier jaar en dat had ik nog nooit gehad. Had ik eigenlijk ook geen tijd en aandacht voor want ik werd toen erg in beslag genomen door nochal een dominante verkering. Ja hij was een vlotte spontane jongen die door iedereen erg gewaardeerd werd dus ook door mij maar verder? En met die gedachten en het plaatje en de zoveel zeggende blik in de ogen van Henk begon mijn lichaam te gloeien en mijn pik extra hard worden. Ik hijgde zachtjes en deed de slaapzak af. Genietend van mijn handen die precies wisten wat ik lekker vond voelde ik het zaad opborrelen en met een paar flinke geile ontladingen spoot het mijn lijf uit. De eerste straal kwam over mijn gezicht en ik proefde mijn eigen zaad de rest kwam op mijn buik ik het over mijn buik en borst. Heerlijk wat een ontlading. Met mijn handen masseerde ik mijn sap over mijn borst en buik. Mijn huid nam het met dezelfde gulzigheid op als dat ik het geproduceerd had. Zo wreef ik mij masserende droog. Deed de slaapzak over me heen en lekker sloom van het orgasme en warm van mijn eigen verwennerij viel ik in slaap. Henk bleef echter wel in mijn hoofd rondspoken.
Lees verder in: Eiland Schoolkamp - 2
Trefwoorden bij dit verhaal: Eiland, Kamp, School, Suggestie?

DakterrasDoor: Gerard Ysbrandt
Tags: Publiek, Broer, Zuigen, Likken, Anaal, Spuiten,
"Ik ben de gelukkige eigenaar van een grachtenpand in Amsterdam. Daarbij moet ik wel aantekenen dat ik hele lieve, en rijke ouders heb, vandaar Het is wel een wat kleiner exemplaar, met drie grote ramen over de breedte, en niet vier of vijf zoals bij..."
9.3
Dapper HoorDoor: Buurman
Tags: Eerste Keer, Roodharig,
"Verveeld en geil, liep ik door de stationshal, op zoek naar een vlugge seksontmoeting of iets meer. De jongens die dit vaker deden en ook vaak met zo een man aan de bar van mijn werk kwamen hangen, groetten me vriendelijk. Mooie jongens, d..."
8.4
Verhalen Van Little ... - 15Door: Dorian
Tags: College, Hoer, Jong En Oud, Neuken, Pijpen, Prostitutie,
" Misschien ken je ze wel Misschien ken je ze niet Maar dit zijn de verhalen Van Little College Street En mag dit vogeltje Ooit gevangen zijn Dan behoedt dit boekje Hem voor pijn Vrij 5 april 1893 ..."
8.0
Mijn Nieuwe Daddy - 19Door: Zaadkontje1986
Tags: Daddy,
"Wat een heerlijke reactie heb ik mogen ontvangen op mijn laatste verhaal en de transformatie die ik heb mogen ondergaan. Ik kan het zelf ook nog niet bevatten en heb er nog weinig tijd voor gehad om aan te wennen. Dit komt uiteraard doordat ik bij de..."
Headlines - 4Door: Dorian
Tags: Dominantie, Jong En Oud, Neuken, Pijpen, Plas, Plassen, Vrienden,
"De muziek dreunde nog na in mijn lijf. Ik voelde dat mijn oren suisden toch iets te dicht bij het podium in de buurt gestaan. Mijn hart bleef snel kloppen, alsof ik nog steeds stond te dansen, maar het concert was al dertig minuten klaar. Chris en ..."
8.7
VerdiendDoor: Buurman
"Jammer was de omstandigheid, maar wel leuk was het weerzien. Hij moest de boel opruimen, en ik hielp hem. Tegelijk haalde hij oude koeien uit de sloot. Echt een voorbeeld had hij niet, en dus koos hij mij voor die dingen, toen. Scheren, meis..."
7.2
Vladimir 3 DuitsersDoor: Steifeduo
Tags: Rape, Verkracht,
"Al lang zit ik op voetbal. Al sinds mijn 7de jaar en ik ben nu 37. Mijn jubileum komt eraan al zal dat wel geruisloos voorbij gaan. Door de sport heb ik een mooi afgetraind lichaam en een blonde kop met haar. Vanwege mijn Russische komaf. Waar ik no..."
8.8
De Buurman En ... - 3Door: Martino34
Lengte: Kort
Tags: Buurjongen, Buurman, Kort, Plas, Plassen,
"En ik ga me heerlijk douchen meester, de pis brand wat in mijn striemen die op mijn kontje staan Schiet maar op sletje. We zijn nog lang niet klaar met jou. Ik ga al zucht ik hoorbaar Mijn meester laat me naar de douche gaan. Wanneer ik h..."
7.7
Ontmoeting In Het BosDoor: StefanBiboy
Tags: Anaal, Jong En Oud, Pijpen, Plas, Plassen, Trio, Vernederen,
"Ik ben altijd al een buitenbeentje geweest. Nogal op mijzelf. Geen echte vrienden. Ik met mijn eigen gedachten en fantasie n. Over jongens, meisjes en sex. Meisjes vinden mij maar een sukkel en eigenlijk hadden ze ..."
8.4
Jan Gaat Het ... - 23Door: Bisexjan
Tags: Dwang, Rollenspel,
"Doc ontmoette Puck in een gay bar in Rotterdam en werden op slag verliefd op elkaar. Puck was een Thaise knul, erg populair in de bar want hij was klein, tenger, had halflang piekerig haar en droeg make up, dat laatste niet teveel, maar genoeg om er ..."
8.6
Wij Met VriendenDoor: Steifeduo
Tags: Vrienden,
"Wie zijn wij Wij zijn Jan en Roy. Of beter waren. Onze pleeg zoon Wouter had Jan verleid tot sex. Roy was daarop kwaad weggelopen. Dus nu zijn wij Jan en Wouter... De volgende ochtend was Wouter als eerste wakker. Hij voelde iemand naas..."