menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702

Rob19702

Rob19702 - 29-01-2025 om 16:42

Weer een mooi "slow burn" hoofdstuk, dit keer met Willemijn. Dit dit vast doet en durft dankzij Kamila, die Lucas niet alleen achter wilde laten. Lief, maar wat is zij aan het doen? en met wie?

Reactie op: De Vriendengroep - 133: Controle (Tiener)
👍+3
Rob19702

Rob19702 - 28-01-2025 om 18:38

Kamila kan eindelijk los. Weg van het saaie eiland, eindelijk weer wat feesten en uitgaan. Vrienden en vriendinnen ontmoeten. Nieuwe plekken ontdekken. Zoals dat hoort bij jonge mensen. Ik hoop dat ze Lucas mee krijgt om dat ook vaker te doen. Die maakt een beetje een uitgekakte indruk, eerlijk gezegd, op zijn eiland, met zijn winkeltje.

Willemijn en Eke, dat voelt nog een beetje als opvulling in het verhaal. Het is leuk en lief, maar Lucas en Kamila kunnen veel spannendere dingen beleven dan de eerste stapjes zetten met wat refo-tieners. En Elise moet ook nog ergens een plekje krijgen. Dat gaat vast ook nog wel een keer gebeuren. Ik hoop op wat meer vuurwerk.

Ik wil denk ik te snel vooruit in het verhaal. Ik word hier een beetje onrustig van, haha.

Reactie op: De Vriendengroep - 132: Onverwacht Intie... (Tiener)
👍0
Rob19702

Rob19702 - 27-01-2025 om 17:33

Toch even wat opbouwend bedoelde kritiek.

Jammer dat Lucas zichzelf zo vastzet op Ameland. Hij is een jonge vent, ga er lekker op uit met Kamila, ga feesten, ga genieten. Fuck it! Bouw ergens anders wat op. Waar dromen zij van? Hoe zien zij de toekomst? Hoe zit het eigenlijk met die "fanpage" van Kamila waar ze zo veel mee verdient?

Dat vind ik allemaal veel interessanter dan Kamila naar dat feestje sturen wat weer voor een paar hoofdstukken aan twijfels en onzekerheid bij Lucas gaat zorgen. Het voelt wat geforceerd om toch weer een soort van cuckold/vreemdgaan-spanning element in het verhaal te krijgen. Eke is een zoethoudertje, maar het haalt voor mijn gevoel het tempo wat uit het verhaal. Lucas komt soms over als een vent van 50 in het lichaam van een twintigjarige. Altijd alles maar overanalyserend.

Jefferson, weet dat ik je verhaal prachtig vind, maar niet alle afslagen er in vind ik even sterk. Het is niet anders, het is jouw verhaal!

Op naar het volgende deel!

Reactie op: De Vriendengroep - 131: Geen Gedonder (Tiener)
👍+6
Rob19702

Rob19702 - 26-01-2025 om 22:22

Weer mooi geschreven, maar het verhaal heeft een zetje nodig. Een herhaling van zetten, via Kamila en Willemijn, Kamila en Mussa, of Lucas die domme dingen gaat doen met Eke terwijl Kamila weg is, dat zou jammer zijn. Weer het vreemdgaan en de onzekerheid die daar bij hoort. Op Ameland komt het verhaal niet verder.

Lucas moet gewoon mee naar dat feestje en sterker zijn dan voorheen. Het wordt tijd om Elise weer eens te ontmoeten. En Mussa en alle anderen. Maar dan de nieuwe sterke Lucas, gesteund door Kamila, en niet de onzekere twijfelende Lucas. En niet Mussa en die andere knakker, maar Lucas zal Elise betoveren. Zo zou ik het doen. Maar het is niet mijn verhaal... ;-)

Reactie op: De Vriendengroep - 130 (Tiener)
👍+5
Rob19702

Rob19702 - 26-01-2025 om 19:50

De hele zwangerschappenfetish begrijp ik trouwens ook niet. Een kind op de wereld zetten waar niemand op zit te wachten, het resultaat van lust, niet van liefde. "Ja, je moeder deed het met iedereen, we weten eigenlijk ook niet wie je vader is.". Veel succes met de DNA test.

Een verknipt verhaal, maar wel benieuwd hoe het afloopt. Een scheiding is het enige realistische scenario. Waarbij de man de zorgen voor de kinderen op zich neemt. De vrouw zal daarna afglijden, naar de prostitutie of zo. Dan pas zal ze begrijpen wat ze heeft gedaan.

Reactie op: Het Vuur Ontstoken - 21 (Hetero)
👍+6
Rob19702

Rob19702 - 25-01-2025 om 16:54

De communicatie tussen de 2 wordt steeds slechter. Geen gesprek wordt afgemaakt, over niks zijn ze het eens. Zij gaat haar gang en hij laat het gebeuren. Kansloos. Het is in een verhaal fijn als je sympathie hebt voor minimaal één persoon of karakter. In dit verhaal heb ik vooral medelijden met de kinderen.

Reactie op: Het Vuur Ontstoken - 21 (Hetero)
👍+7
Rob19702

Rob19702 - 25-01-2025 om 14:05

Haar nog een keer een gruwelijk harde beurt geven en daarna buitentrappen. Want dit pikt niemand en de meesten hadden of die andere gast buitengesmeten of waren gewoon zelf vertrokken.

Reactie op: Jij Bent Een Loser? (Hetero)
👍+6
Rob19702

Rob19702 - 22-01-2025 om 20:42

Een verloren relatie. Tenzij zij binnenkort verteld dat het allemaal nep was, om zijn fantasie te prikkelen. Bizar hoe lang dit zo doorgaat. Onrealistisch, ook. Geen mens zou dit volhouden en geen kerel zou dit pikken.

Reactie op: Het Vuur Ontstoken - 20 (Hetero)
👍+6
Rob19702

Rob19702 - 19-01-2025 om 19:48

Een stel waar de liefde en respect heel ver te zoeken is. Blijkbaar moet alles kapot. Lust boven alles. Niet leuk om te lzen maar toch benieuwd hoe het afloopt. Als ik de man was had ik al 10x mijn spullen gepakt.

Reactie op: Het Vuur Ontstoken - 19 (Hetero)
👍+6
Rob19702

Rob19702 - 19-01-2025 om 19:39

Een heerlijk verhaal, op naar meer spannende avonturen met je vrouw.

Reactie op: Een Mannetje Meer, Ons Allereerste Trio (Groepsseks)
👍+2
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 878  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net