Rob19702 - 27-01-2025 om 17:33
Toch even wat opbouwend bedoelde kritiek.
Jammer dat Lucas zichzelf zo vastzet op Ameland. Hij is een jonge vent, ga er lekker op uit met Kamila, ga feesten, ga genieten. Fuck it! Bouw ergens anders wat op. Waar dromen zij van? Hoe zien zij de toekomst? Hoe zit het eigenlijk met die "fanpage" van Kamila waar ze zo veel mee verdient?
Dat vind ik allemaal veel interessanter dan Kamila naar dat feestje sturen wat weer voor een paar hoofdstukken aan twijfels en onzekerheid bij Lucas gaat zorgen. Het voelt wat geforceerd om toch weer een soort van cuckold/vreemdgaan-spanning element in het verhaal te krijgen. Eke is een zoethoudertje, maar het haalt voor mijn gevoel het tempo wat uit het verhaal. Lucas komt soms over als een vent van 50 in het lichaam van een twintigjarige. Altijd alles maar overanalyserend.
Jefferson, weet dat ik je verhaal prachtig vind, maar niet alle afslagen er in vind ik even sterk. Het is niet anders, het is jouw verhaal!
Op naar het volgende deel!
Reactie op: De Vriendengroep - 131: Geen Gedonder (Tiener)