G. Tonner - 14-12-2024 om 23:57
Geinige setting, maar wat een vervelend mens is die Megan. Die bouwt zo wel een grote 'schuld' op, die ingelost moet worden... 😊
Daar wachten we dan maar op. 🤓
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 13-12-2024 om 13:45
Holy Angel! Wat een verhaal weer...
Ik ben reuzenieuwsgierig hoe je al die figuren uiteindelijk op een of andere manier samenbrengt. Maar dat is jou alleszins toevertrouwd. Ik sta nu al weer versteld van je vindingrijkheid wat betreft verhaallijnen en van je trefzekere stijl. 😍
Ik blaas je een handkusje toe,
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 10-12-2024 om 13:28
Wow! 🙃
Groet, Gerrit
Reactie op:
G. Tonner - 09-12-2024 om 18:31
Het leuke van verhalen is dat je alles naar je eigen hand kunt zetten. Dus zorg er alsjeblieft voor dat Michelle niet met die griep besmet wordt, want dat kunnen we niet gebruiken... the show must go on!
Wat ook opvalt, is dat jouw hoofdpersonages zo zorg- en behulpzaam zijn, en dan heerlijk beloond worden.
Heerlijk verhaal weer, kom maar op met meer.
Hartelijke groet,
Gerrit
Reactie op:
G. Tonner - 08-12-2024 om 23:10
Ha Zazie,
Wat een verrukkelijk verhaal met een echte kerstsfeer: druk druk druk maar de inspanningen lonen, en dan nog zo'n heerlijk happy-end.
Ik zie dat er al weer een nieuw verhaal klaar staat. Dat pak ik morgen. Nu eerst dit eerste verhaal 'verwerken'.
Groetjes,
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 20-11-2024 om 14:05
Hoe vind ik dit sprookje? Sprookjesachtig mooi!
Wat me vooral bevalt is de mooi uitgewerkte naïviteit van onze hoofdpersoon, en hoe 'adaptief' ze is met haar door nieuwsgierigheid gedreven aanpassingsvermogen. Laat haar maar gauw verdere ervaring opdoen. Ik leef me wel in in die knaap. Die heeft vast nog meer prettigs op de rol.
Hartelijke groet,
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 12-11-2024 om 17:16
Wow, wat een verrassende wending aan het slot!
Zeer benieuwd hoe dit verder gaat...
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 10-11-2024 om 22:51
Fijne sfeerbeschrijving. Wat mij betreft mag het minnekozen deze dag wel beginnen...
Groet, Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 04-11-2024 om 13:48
Beste Waylander,
Allereerst gefeliciteerd met je eerste verhaal. Qua inhoud is deze aanzet bijzonder intrigerend: je opent een scala aan verhaallijnen. Hier kan een heel boeiend verhaal uit voortkomen.
Maar wat de schrijfstijl betreft, is je verhaal lastig te lezen. Ontbrekende woorden en heel vreemde zinsmarkeringen (plaatsing van leestekens) maken dat de lezer echt van goede wil moet zijn om het verhaal te blijven lezen. Hopelijk kun je daar nog 's extra aandacht aan besteden, of misschien is het een idee om gebruik te maken van de
SchrijfService die deze site biedt.
Collegiale groet,
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 20-10-2024 om 13:00
Alles aan dit verhaal is fout, en zo is het fictioneel een topper voor deze site.
Wat een spanning laat dit verhaal uit mij wegvloeien...
Pure klasse!
Lustige groet,
Gerrit Tonner
Reactie op: