Datum: 21-01-2009 | Cijfer: 8.1 | Gelezen: 82036x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Afgelopen jaar ben ik (Jan) met mijn vrouw met de auto naar Croatië op vakantie gegaan. Mijn vrouw is 30 en heeft een slank figuur. Ik ben er 40 maar zie er nog jong uit. Wordt Vaak voor 32 jaar geschat. Zoals altijd gaan we op goed geluk. We zijn het s’nachts vertrokken in Nederland en kwamen zo’n 13 uur later in Croatië aan. Het was een uur of 4 in de middag. Nu moesten we nog een camping hebben.En aangezien mijn vrouw en ik geen nudisten zijn, wilden we op een normale camping staan. Na meerdere campings gehad te hebben die al vol waren werd het hoogste tijd om een plek voor de nacht te krijgen. En besloten nu iedere camping die we tegen kwamen, te vragen of ze plaats hadden. De tweede camping hierna was een FKK camping.Maar ja we moesten een plak voor te slapen hebben. En ja hoor hier waren nog enkele plaatsjes. Maar ook niet veel meer. We besloten de plek voor twee tot drie nachten te nemen zodat we de volgende dag rustig op pad konden gaan voor een andere camping. We gingen vlug naar de aangewezen plek om onze tent nog voor het donker op te zetten. Aangezien het aan het einde van de dag was en flink was afgekoeld liep iedereen al normaal gekleed rond. Ook de buren naast ons. Tijdens het op zetten van de tent kwam de buurman mij helpen om zo op tijd voor het donker klaar te zijn. Nadat de tent stond vroeg hij of we bij hun wat kwamen drinken. Dat deden we dan. De buurvrouw en mijn vrouw namen een wijntje en de buurman en ik een biertje. De buurman vertelde dat het een zeer mooie en correcte camping was en zij er al jaren kwamen. Ook vertelde hij dat ze met een dochters daar waren. Petra van 20 en Peggy van 17. Maar zij waren een dag tocht met avond naar Venetië maken en zouden pas laat thuis komen. Tevens vroeg de buurman of wij de volgende dag zin hadden om mee te gaan naar de markt enkele plaatjes verderop. Ik zij dat ik geen zin had omdat ik een dag wilde uitrusten van de reis. Maar zij tegen mijn vrouw dat ze maar mee moest gaan. En dat leek haar wel leuk. We besloten deze avond om het even aan te kijken op de camping en nog niet naar een andere camping op zoek te gaan. De ochtend daarop werden we rond 8u30 wakker door de warmte in de tent. Ik ging alvast Een tafeltje en twee stoeltjes klaar zetten en zette meteen water op voor koffie en thee. En hierna ben ik lekker in de stoel gaan zitten en in de rondte gaan kijken. En bijna iedereen liep naakt rond. Om niet te veel op te vallen deed ik mijn korte-broek en onderbroek ook maar uit. Even later komt er twee meisje aangelopen met spullen van de super markt. Allebei een kort spijkerrokje aan met daar boven een topje waarbij de buik vrij blijft. En zoals ik al vermoedde waren het de dochters van de buren. De oudste van uiterlijk zal Petra wel zijn en de ander zal dan wel Peggy zijn. Petra was ongeveer 1m78 lang ,slank, lange benen en lang donker- blond haar. Peggy was iets kleiner,ook slank en lange benen en half lang blond (geblondeerd) haar.

Ze legden de boodschappen in de voortent en liepen beide naar een tentje wat iets achter maar wel tussen de caravan en onze tent stond. Mijn ogen volgden ze voorzichtig. Voor hun tentje begonnen ze zich uit te kleden. Eerst het topje uit en daarna lieten ze hun rokje sensueel naar beneden glijden. Ook viel het mij meteen op dat ze er niets onder hadden gehad. Opeens bemerkte ik dat mijn lul aardig overeind was komen te staan. En als hij had kunnen praten had hij beslist gezegd “Dames ik ben hier”. Ik legde maar vlug een tijschrift over mijn schoot. Op dat moment kwam de buurman ook naar buiten. En zei “Jan mag ik je even voorstellen aan mijn dochters Petra en Peggy” . Met het tijdschrift voor me liep ik de dames tegemoet om mij voor te stellen. Hierna heb ik meteen mijn korte broek weer aangetrokken om mijn erectie te verbergen en ben naar de camp winkel gegaan om broodjes te halen. Toen ik terug kwam was mijn vrouw ook opgestaan en had zich al aangekleed om samen met de buren naar de markt te gaan. Zij had inmiddels ook al koffie en thee gezet voor het ontbijt. De buren zaten ook nog buiten te ontbijten. Nadat zij klaar waren kwam de buurman naar ons toe om te vragen of mijn vrouw ook klaar was om mee naar de markt te gaan. Hij vroeg nog even aan mij of ik me niet bedacht had. Ik zei nee en daarna gingen zij op pad. Peggy ging ook mee naar de markt en Petra bleef ook op de camping. Toen ze weg waren nam ik mijn zwemspullen (badlaken,zonnemelk,zonnebril en een flesje water) en vroeg aan Petra waar een lekker rustig plekje aan het water was waar bijna geen mensen kwamen. Ze vertelde mij een plekje waar zij ook vaak kwam achter wat rotsen met een voor Croatie uniek zand strandje (5m breed). Toen ik op het strandje aankwam bleek hier inderdaad niemand te zijn. Ik legde mijn badlaken neer en deed mijn korte broek uit en ging naakt op het badlaken liggen. Het was best wel aangenaam. Na een kwartiertje hoorde ik plots “Hallo buurman, lekker aan het zonnen.Mag ik erbij komen Liggen”. Hierop antwoorde ik “Natuurlijk dit is immers jullie plekje”. Ze legde haar strandmatje naast mij uit, deed haar topje en rokje uit en ging op haar rug naast mij liggen. Ze begon na enkele minuten over zichzelf te vertellen dat ze nog op school zat en dat ze vrijdags en zaterdags een bijbaantje had. Op dit moment alweer 2 jaar vrijgezel was. Tevens vertelde ze dat haar zusje Peggy ook net voor de vakantie vrijgezel was geworden. Enz.

Intussen had ik Petra al helemaal van boven tot onder bekeken. Ze had mooie borsten, dit zal Cup b hoogstens cup c zijn geweest. In ieder geval een mooi handje vol. Ze was mooi en streeploos bruin gebrand. En ze had een kaal geschoren kutje. Waar mijn ogen regelmatig naar afdwaalden. Het was maar goed dat ik op mijn buik lag. Want mijn lul begon weer flink te groeien. Op eens zij ze “Jan ik had wel gezien dat je vanmorgen bij de tent een stijfe had”. Ik kreeg een rode kop en zij stamelend “ik had gehoopt dat jullie het niet hadden gezien”. Hierop vroeg ze of ik een stijve van haar of van haar zusje had gekregen. Hierop moest ik bekennen dat het wel door beide was gekomen. Hierop zei ze dat het wel vaker op de vakantie gebeurde dat ze zag dat mannen een stijve van haar en der zusje kregen. En dat ze dit wel leuk vond. En meteen vroeg ze of ik weer een stijve had. En ik moest weer met een rode kop bekennen. “Draai je eens op je rug”zei ze. Ik draaide me om en mijn lul stond in volle kracht vooruit. Ze lachte en zei dat ze het een eer vond. Na even een kleine stilte vroeg ze of ik haar wilde insmeren. Ze ging op haar buik liggen en ik begon haar langzaam in te smeren. Eerst de rug en de armen.hierna de benen. Maar ik ging niet te bij haar billen. Opeens zegt ze dat ik haar billen en ook moest doen. En ook haar benen tot boven aan. Ik deed dit en terwijl ik haar benen deed kwam ik ook in haar kruis terecht. Ik raakte per ongeluk haar schaamlippen met mijn vingers. Er ging een rilling door haar heen maar ze zei niets en bleef rustig liggen. Ik voelde ook dat zei daar helemaal nat en glibberig van geilheid was. “Ik ben klaar” zei ik. Waarop zei antwoorde “Nee hoor, de voorkant moet je ook nog doen” en draaide zich om. Ik zag haar tepels al recht vooruit staan. Ik begon met haar buik en ging naar boven. Ik begon haar borsten in te smeren en ze lag er bij te genieten. Hierna begon ik onder aan haar benen en ging langzaam naar boven. En kwam bij aar kruis aan. Ik ging langzaam rond haar kutje in te smeren. Ze begon te kreunen en te hijgen van genot. Toen ik klaar was moest ik van haar op mijn rug gaan liggen en begon mij in te smeren. Het was net een heerlijke massage. “En nu de andere kant, hup omdraaien” zei ze. Ik draaide me om en mijn lul sprong meteen weer vooruit. Ze begon weer met mijn buik en toen mijn benen. Bij mijn kruis aangekomen begon ze voorzichtig mijn ballen in te smeren. Ik had het niet meer. Volgens mij had ik voor die tijd nog nooit zo’n harde lul gehad. Opeens pakte ze mijn lul en begon me voorzichtig te pijpen. “Dit heb ik nu 1,5 jaar moeten missen en als je bijna klaar komt moet je het zeggen.Dan krijg je een verrassing”zei ze. Na 2 minuten voelde ik dat ik bijna klaar kwam en zei dat tegen haar. Ze stopte met pijpen,stond op en ging boven mij staan. Ik keek zo vol tegen haar glimmend en zeer nat kutje aan. Ik moest mijn ogen van haar dicht doen. Kort daarna mocht ik ze weer open doen. En ik keek zo tegen haar kutje aan welke nog maar 3cm boven mijn gezicht was. (Ze was op haar knieën in spreidstand boven mijn gezicht komen zitten). “En nu mag je mij verwennen” zei ze. En ik begon haar voorzichtig te beffen. Lekker met mijn tong over haar schaamlippen en daarna duwde ik mijn tong tussen haar schaamlippen zo ver mogelijk naar binnen. Ze begon met haar lichaam boven mijn gezicht kleine rondje te draaien. Wat smaakte ze lekker. Na enige tijd kwam ze gillend klaar. Ik hoopte dat niemand het gehoord had. Ze stond op en zei “Nu ben jij weer aan de beurt”. Ze ging boven mijn kruis staan, pakte mijn nog kei harde lul vast en liet zich naar beneden zakken en gleed met haar nog natte kut zo over mijn lul tot aan mijn zak. Hij kon er echt niet meer dieper in. Hierna begon ze lekker op mijn pik op en neer te gaan. En ik voelde haar sappen langs mijn ballen af druipen. Heerlijk. Opeens springt ze van mij af en zegt “En nu op z’n hondjes”. Ze gaat met haar handen tegen de rotsen staan en bukt zich met gespreide en gestrekte benen. Ik ga achter haar staan en stuur het kopje van mijn lul tussen haar schaamlippen en stoot hem in één keer er in. Ze zegt dat ik haar zo hard en diep mogelijk moet neuken. Na enkele minuten voel ik mijn ballen borrelen en op het moment dat ik mijn zaad in haar spuit kwam zei een tweede keer klaar. We blijven nog even rustig zo staan met mijn pik nog in haar totdat een meisjes stem achter ons zegt “Was het lekker, hebben jullie flink geneukt ?” . Ik schrik me rot, draai me om en zie Peggy staan kijken. Gelukkig is mijn vrouw er niet bij. Ik vraag aan Peggy met schrik waar mijn vrouw is. Ze antwoord “Ben maar gerust ze is nog even met mijn ouders naar de supermarkt in Porec. En het duurt nog wel een tijdje voor ze terug zijn”. Ik kijk opgelucht. Maar Peggy zei direct daarop tegen haar zusje en mij “Als jullie niet willen dat ik wat tegen pappa en mamma zeg en niets tegen jou vrouw dan moet je ook met mij neuken”. Hierop antwoord ik “Is goed.Ik heb toch niets te kiezen. Als je maar ook tegen niemand wat zegt” maar ik dacht verder van te gek om de kans te hebben om een zeer mooie 17 jarige meid te mogen/moeten neuken. Zei had borsten cup a tot b en ook een kaal geschoren kutje en een mooi gebruind lichaam. Peggy kwam naar ons toe gelopen en ging met haar vinger bij haar zus door d’r kruis om zo sperma van mij en vocht van haar zus op haar vinger te krijgen om zo te kunnen proeven. “O wat lekker “ zei. Pakte meteen mijn half slap geworden lul vast en stak deze direct in haar mond en begon mij te pijpen. Mijn lul stond in een mum weer op volle sterkte.
Lees verder in: Eerste FKK Vakantie - 2
Trefwoorden bij dit verhaal: Vakantie, Suggestie?

Samen In AntwerpenDoor: HmvA
Tags: Lust, Vreemdgaan, Anaal, Antwerpen,
"Het was voorjaar 2018. Jij eind 20, 1.70, volle C cup en heerlijk kontje en ik begin 30, 1.78, licht gespierd, dikke pik van 21cm waren samen met nog een paar anderen in totaal waren we met 4 mannen en 2 vrouwen op een city trip naar Antwerpen...."
8.8
Nick En Melissa - 9Door: Melissa Ikke
"Nick en Melissa hadden weer een weekend samen. Melissa reed opnieuw 3 uur om naar Nick te gaan en bij aankomst aten ze samen wat en belandden ze, zoals gebruikelijk, samen in bed. Daar kan ik wel elke keer over schrijven, maar dat word..."
9.3
Meer Dan Zonnig... - 1Door: Rock
Lengte: Zeer Lang
Tags: Blond, Fietsen, Hotel, Openbaar, Tenerife, Vakantie,
"Als er in februari in de zon gefietst wilt worden, is Tenerife de bestemming bij uitstek. Rock was om die reden ook neergestreken op dit grootste eiland van de Canarische groep. De racefiets was op voorhand al geregeld en bij aankomst bleek die weini..."
De Voetbal MoederDoor: Buurman
Tags: Moeder, Voetbal,
"Gescheiden en af en toe de kinderen, jongens, en die moesten naar voetbal. Maar de auto was stuk, dus bood ik aan haar te brengen, met die twee apen. Lachend had ze gezegd het op prijs te stellen. En zo gingen we Ik bemoeide mij niet met de..."
7.7
De Infiltratie - 13Door: Marduk Odin
Tags: Anaal, Dp, Dubbele Penetratie, Lingerie, Pijpen, Slet, Sletje, Trio,
"Na het ontbijt gaat Ruben met me mee naar mijn kamer, weg van de nieuwsgierige blikken van zijn teamgenoten. Terwijl we alleen zijn, omhelst hij me stevig en fluistert hij lieve woordjes in mijn oor. Zijn aanrakingen zijn teder en liefdevol, en ik vo..."
Mijn Oudere Minnaar - 2Door: Gertjan
Tags: Likken, Minnaar, Neuken, Pijpen,
"Naast elkaar op de bank konden wij natuurlijk niet van elkaars lichaam afblijven, boog mij vaak spontaan voorover om zijn pik in de mond te nemen. Ik vroeg hem natuurlijk dat hij na het overlijden van tante Jo geen sex meer gehad had, och ..."
8.8
VerplegingDoor: Swakke
Tags: Anaal, Likken,
"Vandaag 16 April, ik was redelijk vroeg wakker want n ik moest plassen en twee mijn lul stond stijf genoeg om iemand bijten westen te slaan. Ik ging in de kamer van de vrouw zien en deze sliep nog goed, zij is onlangs nog geopereerdt. Ik deed mijn ..."
7.5
Ons Snoepreisje Naar...Door: Peter
Tags: Spanje,
"Nadat we een hele moeilijke periode achter de rug hebben na een zwaar auto ongeluk zijn we er weer bovenop gekomen, mijn vrouw Debbie had 4 gebroken ribben en een gebroken been, en ik John 37 jaar gebroken bekken, waarna er 4 pennen in mijn bekken z..."
8.9
Mijn Leidinggevende Van... - 3Door: Gertjan
Tags: Likken, Neuken, Pijpen,
"Wegens ziekte moest ik toch overdag weer invallen met vakantiehuisjes schoonmaken, met een andere man in de 50 moest ik dat doen, deed mijn werk volgens mij goed, en toen wij klaar waren stonden wij te wachten dat onze leidinggevende alles gecontrol..."
8.7
Moeder En Dochter... - 14Door: Westy
Tags: Dochter, Moeder, Vakantie,
"Toen Hans en Anna na ruim een uur weer terugkwamen op de BBQ in de tuin was er niemand die vragen stelde. Maar iedereen wist wel wat die twee daar uitgespookt hadden. Hans en Anna hadden het nu niet bepaald erg stiekem gedaan. Buiten hadden ze de gel..."
64 En 18 - 7Door: Jelle Mannes
Tags: Jong En Oud, Lingerie, Oma, Oudere Vrouwen, Sperma,
"Zaterdagnamiddag. Om vier uur gaat de bel. In de deur wacht ik tot de liftdeur opengaat en Arne verschijnt. Hier heb ik van maandagochtend op gewacht. Hij heeft een bos rode rozen voor me mee. Nauwelijks valt de deur achter ons in het slot of we zijn..."
9.3
Avontuurtje In Drukke...Door: Xiumi
"Ik was de hele week naar een beurs geweest. We, mijn vrouw en ik, liggen nu uitgeput, na onze eerste vrijpartij in een week naakt in bed een drankje te drinken en een pornofilmpje te kijken, als mijn vrouw Karin uit het niets zegt Schat, ik ben een..."