Klik hier voor meer...
Door: Amber Hot
Datum: 07-07-2024 | Cijfer: 8.9 | Gelezen: 18364
Lengte: Lang | Leestijd: 21 minuten | Lezers Online: 1
Zoals jullie misschien al weten ben ik twee weken naar Gran Canaria op vakantie geweest. Samen met Els, een goede vriendin van mij. Ik ben met deze vriendin al vaker samen op vakantie geweest. Ze is wat dat betreft net zo dol op mannelijke aandacht als ik ha ha. We hebben het samen leuk en gezellig gehad. En we hebben heerlijk kunnen genieten van een aantal aantrekkelijke mannen. Els zegt altijd: "We zijn maar 1 keer jong. Nu dus volop genieten". En ik ben het helemaal met haar eens. Op mijn profiel had ik verteld dat als er echt 'spannende sensuele' dingen zouden gebeuren ik dat als verslag aan jullie hier zou vertellen. En er is inderdaad wel het nodige gebeurt wat het vermelden waard is ha ha. Lees mee en geniet.

Vliegen is altijd een belevenis. Bij het landen op Gran Canaria Airport krijg je eerst het koffer bagageband ritueel. Naar de desbetreffende band waar de koffers uit het vliegtuig worden binnengebracht. Ik ben altijd bang dat mijn koffer er niet meer bij zit ha ha. Maar gelukkig is het altijd nog goed gegaan. Na een tijdje hadden Els en ik de koffers van de band gepakt. Verderop in de hal stond een hostes van onze touroperator. Zij vroeg onze naam en naar welk hotel we gingen. Ze gaf ons het nummer van de touringcar die buiten stond te wachten.

Els en ik gingen snel eerst even plassen. Je weet immers nooit hoe lang de busreis naar het hotel duurt. Om de beurt bleven we even bij de koffers. En nadat we allebei een lege blaas hadden gingen we naar de bus. We noemde ons hotel bij de chauffeur. Hij zette onze koffers in de bus en we konden instappen. Gelijk als je buitenkomt merk je hoe heerlijk warm het er is. Een lekker briesje erbij maakt het helemaal geweldig. Gelukkig hebben alle bussen daar airconditioning. Dat is ook wel echt nodig. De bus ging rijden en regelmatig werden er mensen afgezet bij hun hotel. Na een tijdje kwamen we bij ons mooie hotel aan. We hadden zeezicht en konden ook op het eigen luxe zwembad kijken. Els en ik pakte onze koffers uit en de vakantie kon beginnen.

Vriendinnen vertellen elkaar alles. Ook de pikante dingetjes!

Vanaf 19.00 tot circa 22.00 uur kon je dineren. En we hebben ons gewoonweg ongegeneerd vol gegeten ha ha. Je pakte een bord, ging eten halen wat je wilde en at het op. Daarna deed je dat nog een aantal keren. Ondertussen werd je oude bord opgehaald. Je kon je echt 'misselijk' vol eten qua hoeveelheid. Maar gelukkig zijn we net op tijd gestopt met eten ha ha.

Een leuke mededeling is dat Els tegen mij begon te fluisteren. Ze zei: "Zie je die knul daar lopen? Die met dat donkere haar en blauwe shirtje? Daar heb ik een jaar geleden nog een paar dates gehad. Hij heet John. Maar het is verder niets geworden". Ik zei: "dat is ook erg toevallig. De kans dat je hier op vakantie een ex date tegenkomt is kleiner dan dat je een loterij wint ha ha".

Ik moest lachen en natuurlijk wilde ik alle pikante details horen natuurlijk. Vriendinnen onder elkaar willen en mogen alles weten. Toch...?

De volgende ochtend na het ontbijt wilde ik even een lekkere wandeling langs het strand gaan maken. Nu was de temperatuur nog goed te doen. Later op de dag zou het natuurlijk veel heter worden. Els had geen zin en wilde lekker gelijk al aan het zwembad gaan liggen. We spraken af dat ik na het wandelen ook naar het zwembad zou komen. Na het wandelen heb ik in een supermarkt ook nog wat lekkere dingen gekocht. Die kunnen Els en ik dan samen aan het zwembad lekker eten. Ik liep terug naar het hotel. Even mijn handdoek en bikini pakken. Vervolgens met de lift naar boven. Ik hield de sleutelkaart tegen de deur. Ik dacht dat de kamer leeg was, maar hoorde dat er mensen binnen waren. Ik liep voorzichtig en muisstil naar binnen. Ik wist niet wat ik zag toen ik de hotelkamer inliep.

Els liet zich stevig door hem neuken.

Ik zag Els op haar rug op het bed liggen. Daarbovenop lag een knul haar te neuken. Ik keek zo tegen zijn ballen en pompende pik aan. Els liet zich goed neuken zo te zien. Ze werd flink onder handen genomen. Els had haar benen om zijn lichaam geslagen zodat hij als het ware geklemd zat en niet makkelijk kon wegkomen uit haar greep. Zo te zien had Els wel erg veel zin in een flinke neukbeurt ha ha.

Doordat ik zo voorzichtig en rustig de kamer in was gekomen hadden ze allebei niet door in dat ik binnen was. Ze neukten stevig door. Het gekreun was duidelijk te horen en het bed ging soepel heen en weer door de 'neukende' sensuele lichamen. Ik ging op een stoel zitten om het geheel eens lekker te bekijken. Ik zat achter hun dus had een super sexy uitzicht op hun pikante, in elkaar glijdende, geslachtsdelen. En hun gezichten lagen de andere kant op. Dus ik kon vrij alles eens lekker bekijken.

Ik zat nu een paar meter van hun af. En wat was het een geil gezicht om hun lichamen zich in en op elkaar te zien bewegen. Hij duwde zijn paal in het kutje van Els en ik zag haar buitenste schaamlippen zich vast klemmen om zijn penis. Daardoor hingen de schaamlippen een stukje mee naar binnen. En als de penis weer naar buiten kwam dan zag ik haar schaamlippen zich om de penis omklemmen en probeerde de pik zo lang mogelijk vast te houden. Wow, dat was echt een ontzettend geil gezicht. Heerlijk zoals Els met haar kut zijn pik probeerde vast te houden. Haar buitenste schaamlippen gingen mee met zijn in- en uit bewegende pik. Ze was helemaal nat en de 'Witte Vloed' droop uit haar poesje en voorzag de pompende pik ook van het bekende natuurlijke witte glijmiddel. Behalve het gehijg van hun samen hoorde ik ook het geile soppende geluid van de pik en kut die elkaar eens flink onder handen namen. OMG, wat was dat toch een geil gezicht om die klemmende kut en spuitgrage pik intensief aan het werk te zien. Zijn ballen stonden door de geiligheid helemaal strak in zijn zak. Zo geil om te zien. Zijn billen bewogen geil heen en weer en duwde de billen van Els diep in de matras.

Els beukte haar kutje stevig om zijn pik heen.

Ik hoorde Els kreunen en ze riep dat ze klaar ging komen. Ze beukte nu haar poes tegen zijn onderlichaam aan. Ze wilde het maximale geile gevoel hebben. Ook hij kreeg het nu te heet. Hij pompte ook sneller, dieper en kreunde luider. Het leek alsof ze allebei tegelijkertijd klaar aan het komen waren. Dat gebeurt meestal niet zo vaak, maar nu leek het er toch echt op. Na een hoop gekreun en gepomp viel hij uitgeput op Els om even te blijven liggen om op adem te komen. Ik hield mij nog steeds heel stil en genoot nog even van hun samengeklonken geile lichamen. Na ongeveer 1 minuut kwam hij overeind, pakte de rand van het condoom en trok zijn, langzaam slap geworden pik, uit haar kleddernatte kutje. Het condoom was goed gevuld.

En toen zag hij mij zitten kijken. Hij schok zich rot. Door zijn geschokte reactie keek Els ook naar mij. Ze zag mij zitten en begon volop te lachen. Ze zei: "Oh, geile Amber, wat ben jij slechttt. Heb je al lang zitten gluren geile meid?" Waarop ik uiteraard lachend 'ja' zei. Els stelde haar lover voor. Ze zei: "Dit is nou John. In het verleden een paar dates mee gehad. Ik vertelde je erover." Waarop ik zei: "Nou John, je hebt Els maar weer eens een keer lekker kunnen 'nemen'. Als ik je zo bezig zie ben je een goede neukbeer ha ha". John wist door de verwarrende situatie niet of hij nu moest lachen of juist niet.

Els en ik barstten daardoor in lachen uit. Die arme John wist zich echt geen houding te geven. Hij legde een knoop in het condoom en deed zijn kleding aan. Hij gooide het condoom weg en liep zonder wat te zeggen de kamer uit. Hierop kregen Els en ik wederom een lachbui. Ik zei: "nou, die John kon mijn gluur praktijk niet zo waarderen ha ha". Waarop Els zei: "Nou daar moet hij maar tegen kunnen hoor. Hij kan ontzettend lekker neuken, moet hij ook maar tegen een geinige opmerking kunnen".

George lokte mij, na een paar cocktails, mee naar zijn hotelkamer.

Els ging even snel douchen en ik deed mijn bikini aan. Vervolgens gingen we naar het zwembad. Toen we buiten het hotel kwamen werden we overvallen door de hitte. Gelukkig is het hele hotel voorzien van airco. Als een deken viel de hitte buiten op ons. We zochten een plekje en gingen gelijk het zwembad in. Voorzichtig liepen we het trapje af. Het water was heerlijk. Els en ik hadden onze meest sexy bikini aan. Een string waardoor onze billen zo heerlijk sexy uitkomen. Els en ik trokken wel de aandacht. En dat vinden wij niet erg natuurlijk. Heerlijk als men ons aandachtig vanuit de ligstoelen onder een verkoelende parasol aandachtig bekijkt ha ha.

Ik zeg tegen Els: "Zie je die jonge vent daar aan de overkant met die blauwe zwembroek aan? Dat vind ik nou eens een echt 'lekkere vent'. Goed figuur, lekker mannelijk. Een snoepje ha ha" Ik zag Els kijken en zij bevestigde mijn opmerking. Ze bleef een beetje lang naar hem kijken. Ik zei nog: "Niet zo staren naar hem, straks komt hij nog naar ons toe". Maar het was al te laat. Hij had Els zien staren en hij stond op en dook het water in. Binnen een paar seconden stond hij naast ons. Hij keek ons aan en zei: "Hallo dames, jullie zien er top uit." Hij vertelde dat hij George was en vroeg hoe wij heette. Els zei: "Ik ben Els, en mijn vriendin hiernaast heet Amber. We zijn samen op vakantie. En Amber vertelde mij net dat ze jou wel zag zitten."

Ohhh, ik kon wel door de grond gaan van schaamte. Hoe kan die Els dat nu zo zeggen met haar lachende gezicht. Ik keek een beetje verlegen naar de grond. En dat ben ik niet snel, maar nu dus even wel. Gelukkig ging het gesprek snel over algemene dingen. Tijdens het gesprek raakte George mij steeds 'per ongeluk' aan. Op mijn bovenarm, mijn rug, mijn nek. En ik vond dat eigenlijk best wel okay. George bood ons een drankje aan in de buitenbar. Ik zei tegen hem dat ik dat wel lekker vond. En met zijn 3-tjes gingen we naar de bar. Voordat we daar waren zei Els dat ze op de hotelkamer even ging plassen. Dus ineens waren George en ik samen. Hij bood mij een heerlijke cocktail aan. We kletsten samen wat en ik kreeg nog een andere cocktail. Pfff, alles bij elkaar was het wel een beetje hoog alcohol percentage, ha ha.

We liepen weer weg van de bar en George vroeg of ik even zijn kamer wilde zien. Hij had een kamer bovenin het hotel met geweldig uitzicht. Ik zei: "Okay, dat wil ik wel eens zien." Ik pakte mijn badlaken van de ligstoel. Pakte mijn kleding en tas en samen gingen we met de lift naar de bovenste verdieping. Ik denk dat Els gewoon met een smoes naar onze kamer is vertrokken. Ze wilde geen spelbreker zijn tussen ons vermoed ik.

Wat heb jij een fraaie billen en heerlijke super sexy borsten

Wow, George had geen woord teveel gezegd. Wat een geweldig uitzicht is dit zeg. "Is dit een soort 'penthouse' of zo" vroeg ik. George zei: "Niet helemaal maar het is wel een stukje duurder" Hij liet mij de inrichting van de kamer zien en kwam bij de douche uit. Hij zei: "Je loopt nog steeds in je natte string bikini. Neem een lekkere douche. Kunnen we samen genieten van het uitzicht en elkaar." George zei het in 1 keer en deed of hij een heel normaal voorstel deed. En eigenlijk had ik, zeker na de twee cocktail, ook wel ergens zin in gekregen ha ha.

Ik deed midden in de kamer mijn topje en broekje uit en liep naakt naar de douche. George keek met volle grote ogen naar mijn naakte lichaam. Ik keek hem uitdagend lachend aan. Hij zei: "OMG, wat heb jij een paar fraaie billen en geweldige uitdagende super sexy borsten". Hij zette de douche voor me aan en ik sprong onder het heerlijke water.

George ging op de rand van het bad zitten wat naast de douche was gebouwd. Hij stond ongegeneerd naar mijn lichaam te kijken en zo te zien genoot hij van mijn totale kaal geschoren poesje. Ik vroeg of hij mijn rug wilde inzepen. Daar kom je zelf zo moeilijk bij. Als een opgewonden puppy sprong hij op, deed zijn kleding ook uit en kwam bij mij onder de douche staan. Met een heerlijk geurende zeep streelde hij mijn rug zacht en soepel in. Ik genoot van zijn zachte liefdevolle aanrakingen en strelingen. Ik kwam iets naar achteren en voelde iets stijfs tegen mijn billen. Ik wist gelijk dat hij met een ontzettende harde joekel tegen mijn billen kwam. Ik slaakte lachend een geil kreetje en zei dat hij een ondeugende jongen was. Hij werd nu natuurlijk nog meer opgewonden. Hij pakte voorlangs mijn schuddende borsten en ik voelde dat hij zijn harde staaf tussen mijn billen duwde. En zijn stang nu op en neer door de spleet die mijn billen van elkaar houden bewoog.

Hmmm dat voelde heerlijk aan. Ondertussen masseerde hij mijn borsten optimaal. Ze bewogen heerlijk tussen zijn handen. Mijn tepels werden er opgezet van. Maar hij bleef zachtjes strelen en gleed met zijn handen nu ook over mijn buik en voelde nu mijn totale kale poes. Met zijn vingers ging hij langs mijn schaamlipjes. Ik genoot volop en door mijn gekreun merkte hij dat ik wel in voor 'meer' was. Hij duwde nu zijn penis naar beneden. En in plaats van tussen mijn bilspleet op en neer te pompen gleed hij nu tussen mijn kruis en gleed met zijn paal langs mijn kutje. Mijn schaamlippen hadden wel zin om zijn eikel naar binnen te krijgen. En ik wilde zijn paal ook wel naar binnen krijgen. Ik vroeg of hij condooms bij hem had. Hij zei dat hij het liever zonder doet. Hij had zo'n zin om mijn 'strakke en kale' kutje puur natuur om zijn hunkerende pik te voelen. Onze geile sapjes die zich met elkaar zouden vermengen. George zei dat hij hem er uit zou trekken als hij zou gaan spuiten.

Ik trok met mijn hand over zijn harde staaf en pijpte hem gelijktijdig

Maar ondanks de alcohol van de cocktails liet ik mij niet gek maken. Ik draaide mij om en zijn pik schoot tussen mijn benen vandaan. Ik bukte en ging op de douche vloer zitten. Wat had hij een grote paal zeg. En zo fier recht omhoog. Dat maak je niet zo vaak mee. Ik omvatte zijn grote staaf met mijn hand en bewoog die soepel op en neer. Mijn lippen deed ik over zijn eikel en liet hem binnen glijden in mijn mond. Terwijl ik mijn hand op en neer over zijn harde staaf bewoog pijpte ik hem gelijktijdig met mijn mond heerlijk. Hij kreunde en pakte mijn hoofd vast. Hij duwde mijn hoofd naar beneden en zijn eikel ging nu diep mijn keel in. Het duurde niet lang. Ik keek hem opwindend recht in zijn ogen terwijl ik geil op en neer zijn pik zoog en likte. Ik zag zijn geile ogen en hoorde hem kreunen. Opeens hield hij mijn hoofd stil. Ik keek hem uitdagend aan. Ik voelde zijn pik trillen in mijn mond. Hij bewoog zijn onderlichaam op en neer waardoor hij zijn pik in en uit mijn mond pompte. Toen voelde ik de nodige stralen sperma schoksgewijs uit zijn eikel diep mijn keel in spuiten. Hmmm wat een geil gevoel is dat toch als een man jou zijn sperma geeft. Heerlijk...

Ik ving zijn zaad zoveel mogelijk op in mijn mond. Een beetje liep ernaast. Het was gewoon teveel. Met zijn meeste zaad nog in mijn mond stond ik op van de vloer. Ik keek hem uitdagend in zijn ogen, deed mijn mond open en liet zijn zaad in draden uit mijn mond over mijn borsten vallen. Ik bewoog mijn bovenlichaam een beetje uitdagend heen en weer zodat mijn borsten zeer sexy op en neer bewogen. Ik pakte mijn volle borsten en verdeelde zijn zaad over mijn huid en tepels. Vervolgens duwde ik mijn borsten tegen zijn bovenlichaam.

Hij ging mij vingeren. Ik squirte en plaste hem helemaal onder.

George was helemaal van de wereld en maakte mij een aantal geile mooie complimenten. Hij likte mijn borsten en zijn hand gleed gelijktijdig over mijn buik naar mijn gladde kutje. Ik ging staan met mijn benen iets uit elkaar. Ik voelde een paar vingers mijn kutje in verdwijnen. George kon super goed vingeren. Ik kreunde en hij ging heerlijk te keer in mijn kutje. Ik bewoog geil met mijn onder lichaam. En ik was intussen zo opgewonden dat ik riep: "Ohh, George, ga door, ik voel dat ik ga klaarkomen. Kom geef mijn kutje wat ze wil. Ik wil je onder mijn geile sap spuiten... Oggghhh. En op dat moment voelde ik mijn kutje als het ware 'ontploffen'. Mijn vagina kneld om zijn vingers en ik voelde dat ik moest spuiten. Ik squirte zijn handen onder pfff, jaaa. George ging door en vervolgens voelde ik dat George tegen mijn blaas heerlijk aan het strelen was. Ik plaste onder de douche grote hoeveelheden uit. Het kletterde heerlijk op de grond. Ik trilde en bewoog tegen zijn geile vingers op en ik voelde dat ik mijzelf helemaal had klaargemaakt. Zijn vingers, handen en bovenlichaam had ik helemaal onder gesquirt en geplast.

George vond het geweldig dat hij mij zo heerlijk heeft kunnen verwennen. En ik vond het heerlijk om hem te verwennen en he-le-maal klaar te komen. Tot de laatste druppel. We douchte ons allebei schoon en vielen, na het afdrogen, uitgeput op bed.

George vroeg of we die avond nog samen konden gaan stappen. Maar dat wist ik nog niet. Eerst natuurlijk met Els overleggen.

Maar dat lezen jullie in het volgende deel.

Groetjes en kusjes xxx, Amber Hot
Geef dit verhaal een cijfer:

Nog niet uitgelezen? Dit zijn de 10 nieuwste Hetero sexverhalen!

Contract - 10Door: Xxx_pen63
Tags: Zwanger,
"26. Op de luchthaven van Boston werden ze opgewacht door een chauffeur die door Julius Webber, de vriend en zakenpartner van Methusalem, gestuurd was. De mannen hadden gechat toen de priv jet landde. Julius had hem laten weten dat hij er nog..."
9.5
De RondleidingDoor: Alexx
Tags: Collega, Werk, ,
" i Het verhaal heeft een kleine opbouw, dus verwacht nog geen vuurwerk in dit deel. i Bzzz Bzzz klinkt het en ik zie het scherm van mijn telefoon aanspringen, terwijl ik de laatste mailtjes beantwoord. Nog een klein kwartiertje en he..."
9.7
Bislet - 9Door: Peter21373
Lengte: Kort
Tags: Onderdanig, Gay, Biseksueel,
"in de jaren 70,ik had 2 vaste vriendjes,in een van mijn vorige verhalen had ik al verteld dat de moeder van 1 van mijn vriendjes mij verleide,in een logeerpartij bij mijn vriendje had ze na het douchen mijn harde besneden jongens gezien,toen ik van d..."
8.6
Vakantiewerk - 8: VideobellenDoor: Auteurtje
Tags: Neuken, Camping, Broer, Zus, Trio,
"De eerste drie weken gingen snel voorbij. Ik appte vaak met Mark en had de indruk dat hij echt jaloers op me was. Ik had minstens een keer per dag seks en heb al die tijd niet gemasturbeerd zonder dat er iemand bij aanwezig was. Vrijdag zat mijn werk..."
9.4
Kirstens SollicitatieDoor: Peter21691
Tags: Sollicitatie, Vreemdgaan, Beffen,
" i Ik heb dit verhaal samen met Kirsten geschreven. Misschien dat de ik vorm soms in het gedrang komt. Niet altijd gemakkelijk om 2 aparte belevingen te koppelen. Hoop dat het toch gelukt is. i We hebben thuis weer eens woorden gehad. Mijn..."